صفحه‌ی 29

به نام خدا.

یک دیوانه


  نمی‌دانم اگر بگویم دیوانه بودم، هستم و خواهم بود درست گفته‌ام یا نه! ولی خب دیوانه، دیوانه است. حتی اگر دکتر نیما افشار هم پزشک‌ش باشد. پس کافی‌ست بگویم: دیوانه‌ام. دلایلی دارم که بتوانم حرف را اثبات کنم:
1- دیوانگان با خود حرف می‌زنند که من هم بسیار زیاد با خودم حرف می‌زنم. حتی وسط خیابون یا در راه مدرسه وقتی که دارم از روی جدول راه می‌روم.
2- هنوز بچه‌ام و دلم نمی‌خواد که بزرگ‌ شم. با خودم بازی می‌کنم. و در جایی که لازم نیست الکی گریه می کنم. مثلا وقتی که دوستم با مشت می‌زند توی دماغ‌م به جای این که بروم و جوابش را بدهم می‌زنم زیر گریه. کلا از آدم‌های احساساتی‌ هم احساساتی‌ترم.
3- زورگو‌ام و خیلی خیلی بچه‌ها را دوست دارم و هیچ وقت به کوچک‌ترهام زور نمی‌‌گم و دلم نمی‌خواد خار به چشم هیچ بچه‌ای بره.
4- بی اعتماد به نفس‌م.
5- زیادی به مرگ فکر می‌کنم.
6- دارم صغری، کبری می‌چینیم که من دیوانه‌ام.

در کل با یک دیوونه طرفید.
بسی خرسندم از دیدارتان!
برای‌م شعر خواهی خواند؟ [ ۶ ]
faezeh
۰۷ ارديبهشت ۰۰:۲۹
آنگاه که تنهایی تو را می آزارد به خاطر بیاور که خدا بهترین های دنیا را تنها آفریده



حیران دوست
۰۷ ارديبهشت ۰۱:۳۵
سلام؛
تلقین نکن که دیوانه ای،یه وقت باورت می شود؛مثل داداشت!
جدی میگم.

پاسخ :

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*مگه دیوونه‌ها چشونه؟؟؟؟؟؟*
*مگه داداشم چشه...؟؟؟؟؟؟*
هوالعشق
۰۷ ارديبهشت ۲۲:۱۳
چه اصراری داری بگی دیوانه ای؟ اصلا هم اینا نشانه ی دیوانه بودن نیست! خیلی هم نرمالی و خوب

پاسخ :

[عکس لب پایینم که به پایین اومد]

مانا
۰۹ ارديبهشت ۱۶:۴۶
عجیبه یه پسر تو این سن و سال حرف از بی اعتماد به نفسی و از این جور مسائل بزنه !

پاسخ :

ما اینیم دیگه!!
[شکلک غرور]

دشتْ‌بان
۱۲ ارديبهشت ۲۱:۴۰
اینا از علائم دیونه‌گی. از علائم اسکولیه!

پاسخ :

:(
فــــ . میم
۰۹ خرداد ۱۷:۰۴
دیوانگی یک عالم است. نقطه.

+ چهرازی ها رو گوش ندادی؟ (آیکونی که می زند وسط کله‌اش)

پاسخ :

سلام...

بلی...

خیر...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
گر تو سری، سرک بکش
بایگانی مطالب







طراح اصلی قالب: عرفان ویرایش‌ شده برای میمای دوست‌داشتنی :)