صفحه‌ی 34

به نام خدا

بدشانسی


دوش می‌گیرم.
...
ساعت چهار آماده می‌شوم، این‌طوری یک ساعت زودتر می‌رسم و خوب می‌تونم یاد خاطره‌ها کنم... .
...
این قدر روی پلِ آهنیِ جوب راه می‌روم تا مینی‌بوس از راه برسد.
...
مدرسه خالی است!!!
اما صدای‌ش می‌آید.
با خودم:
- حتما دیده همه بچه‌ها آمده‌اند، گفته بروند توی نمازخانه.
اما نه، کارش را شروع کرده. همانند همیشه تند از پله‌ها می‌روم پایین. دوستی را می‌بینم که دنبال کفش‌هایش است.
- تازه اومدی؟!
- آره. کجا می‌ری؟
- از آقا اجازه گرفتم برم خونه.
با خودم:
- یه خبری هست.
کفش‌های‌م را در می‌آورم و می‌روم تو. صورت معلم سابق علوم را که می‌بینم، از چهره‌اش معلوم است که تعجب کرده، تند به حرف‌هایش ادامه می‌دهد.
- آقا بریم.
- صبر کن دو تا درس دیگه رو هم بگم بعد.
آن عقب سر و صداست.
من هم مثل بقیه شروع می‌کنم به یاداشت برداری... .
از دوستم می‌پرسم:
- ساعت چند شروع شد؟
- سه.
- اما گفتن 5 تا 7 که.
- اشتباه شنیدی؟
با خودم:
- مگه می‌شه خودشون گفتن.
به یاد دوست‌م می‌افتم که می‌گفت:« وقتی آقا داشت می‌رفت، گریه‌م گرفته بود.» می‌گردم و بین بچه‌ها پیدایش می‌کنم.
...
بغض گلو‌یم را گرفته.
آخه تابحال این‌قدر بد شانسی نداشتم:
معلم خوب علوم‌مان عوض شود، یه معلم دیگر جای‌ش را بگیرد و من افت تحصیلی (در علوم) کنم. آن وقت یک روز‌ قبل از امتحان نوبت دوم علوم کلاس جبرانی بگذارند آن هم با معلم اول، بعد من ساعت را اشتباه بشنوم.

برای‌م شعر خواهی خواند؟ [ ۳ ]
مانا
۰۸ خرداد ۲۰:۵۹
خیلی قشنگ نوشتی این پست رو
راستی ممنون که دیگه رمز نداری !

پاسخ :

پاسخ: لطف‌تون رو می‌رسونه.
با همن چند تا رمز اول تجربیات زیادی یاد گرفتم.

هوالعشق
۱۹ خرداد ۰۶:۲۵
چرا اسمت عوض شده؟

حالا امتحانت خوب شد؟

پاسخ :

زیبا نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ایشلا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

هوالعشق
۲۱ خرداد ۱۸:۳۹
چرا قشنگه ولی محمدجواد خیلی قشنگ تره :)

پاسخ :

شما من رو همون محمدجواد صدا کنید!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
گر تو سری، سرک بکش
بایگانی مطالب







طراح اصلی قالب: عرفان ویرایش‌ شده برای میمای دوست‌داشتنی :)