صفحه‌ی 19

به نام اهورا...
سلام.
معلومه اینجا چه خبره؟
با خود (خودم) بودم از بس ذهنم مغشوش امتحانات بود که با خود درگیری داره. (چی می‌گی؟!!!)
نه اینطور هم نیست ذهنم به خاطر این‌ها مغشوشه:
دوستی با دوستی قهر می‌کنه  و اون وقت هر کسی هر کاری که می‌کنه این دو با هم آشتی کنن ولی شخص دوم راضی نیست. معلمی که خیلی دوستش دارم  به خاطر پول یا هرچیز دیگه وسط سال تحصیلی می‌ذاره و می‌ره بدون خداحافظی. (هر وقت که خواستم در این رابطه با او صحبت کنم گذاشت و خود را مشغول کرد به همین دلیل است که می‌گویم بدون خداحافظی رفت. لازم به ذکر است که با من ارتباطی کاملا صمیمی داشت!) دوستم را بسیار زیاد دوست داشتم ولی بر سر موضوعی با بنده قهر نموده است. معلمم هم بسیار دوست می داشتم... .
سوال: گر جای من بودی چه می‌کردی؟
1- هیچی.
2- می‌نهادم سر خویش را برکوه.
3- اگر خواهی بمیری بی بهانه، بخور ماست و پیاز و هنداونه.(توی گروونی؟)
4- خربزه و عسل یا سیب زمینی و عسل می‌خوردم. (بازهم توی گروونی؟ - عسل ناب پیدا نمی‌شود.)
5- گزینه 3 و 4 درست است.
6- .....(لازم به توضیح نیست، که لازم به توضیح نیست!)
بابا تو رو به خدا انتقاد کنید!
خدمت شخص جناب هرکس هم بگوییم که لطفا نظر خصوصی نذارید چون که من می‌خواهم نظرهایم را به صورت کلکسیون داشته باشم! (بجز برخی...) ولی با نظر‌های خصوصی میانه ی خوبی ندارم... !
عمر بخیر. (واژه جدید از خود)
برای‌م شعر خواهی خواند؟ [ ۶ ]
مرتضی
۰۶ بهمن ۰۰:۵۴
سلام
گزینه ی 6
یکم صبر می کردم . چون مطمئنم اگه صبر کنم درست می شه



جان من (!)
جان من این گزینه آخر ر به مسخره نگیرید.

حیران دوست
۰۶ بهمن ۰۸:۳۱
"ماست و خیار و هندوونه" نه "ماست و پیاز و هندوونه"بیشتر دقت کن!




گزینه تصحیح شد(!)

دشتْ‌بان
۰۷ بهمن ۱۰:۰۴
عمری دگر بباید بعد از وفات ما را
کاین عمر طی نمودیم، هم در امیدواری...



حیف که درستش کردی بالاخره ازت یه سوتی گرفتم

دشتْ‌بان
۰۷ بهمن ۱۰:۰۵
= ان‌در امیدواری...





سیده
۰۷ بهمن ۱۷:۴۶
گزینه6: اگه کارم حیاتی بود میرفتم دنبال آقا معلم و اگه دوستم رو واقعا دوست داشتم باهاش صحبت می کردم
خسته نباشی از امتحانات :)



یعنی چی اگه کارم حیاتی بود؟
نظر بیشتر دوستان رو پرسیدم گفتن صبر.... والبته در مورد دوست این که، یک قرار توسط دوست دو طرف گذاشته شد ولی نیامد....
البلته دوستان در این مورد می‌گویند اگه خیلی دوستش داری باید تنها گیرش بیاری و بری منت کشی که متاسفانه نقشه را معلوم نیست از کجا خوانده که اصلا تنها نمی‌ماند....

سیده
۱۳ بهمن ۰۶:۴۴
اصلا به دوزخ! خیلی هم دلش بخواد باهات آشتی باشه! ولش کن خودش برمیگرده میاد منتت رو هم میکشه!



!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
گر تو سری، سرک بکش
بایگانی مطالب







طراح اصلی قالب: عرفان ویرایش‌ شده برای میمای دوست‌داشتنی :)