صفحه‌ی 140

*/من هستم.../*
به نام او.


سلام.

از لیست دوستانی که دارم، هیچ‌کس نمی‌گذارد پست! حتا نصفِ نصفِ این دوستان نامی که نام‌شان را گذشته‌ام دوست، نمی‌خوانند این‌جا را. شاید حتا برخی من را نمی‌شناسند، ولی من هستم، پس پُست می‌گذارم!

برای‌م شعر خواهی خواند؟ [ ۳ ]
فاطمه .ح
۲۲ شهریور ۱۱:۳۴
باید چیزی باشه تا نوشت :)

پاسخ :

چِ جمله قشنگی!

یادم نره یه جا بنویسم!

نَ خیر دختر جان، باید نوشت تا چیزی باشه!
ابوالحسن جعفری بلالمی
۲۶ شهریور ۰۱:۵۰
 بایستی فکر کنی و دستت را روان تا بیندیشی آن چیزی که درونت نهفته است .
 بعضی هاهم هستن بیخیال که سه یال ننوشتن و نمین سری بزنن انگار دوستی ندارند .

پاسخ :

خب وقتی چیزی نوشته چرا سر بزنن؟
ابوالحسن جعفری بلالمی
۲۶ شهریور ۰۱:۵۱
سه سال ، نمیان

پاسخ :

ممنون!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
گر تو سری، سرک بکش
بایگانی مطالب







طراح اصلی قالب: عرفان ویرایش‌ شده برای میمای دوست‌داشتنی :)