صفحه‌ی 106

*/اول می‌کشم، بعد می‌فهمم!/*

به‌ نام خدا


اول کشیدم‌ش بعد فکر کردم این شاید همان، تصویری‌ست که از شازده کوچولو در رویا‌های‌م داشته‌م! گذشت و چسباندم‌ش روی کمد، تا این که دی‌روز یک نگاه عاقل اندر سفیه (درسته؟) کر‌دم‌ش، و بعد یک نگاه عاقل اندر سفیه به خودم کردم گفتم:«خاک توی سرت، این پوریاست!»، پوریا یا همان رفیق ببخشید دیر شناختم‌ت!
 تمام!
برای‌م شعر خواهی خواند؟ [ ۱۰ ]
لعیا
۲۹ اسفند ۲۲:۳۰
وای این چقد خوب شده ^_^
حس شازده کوچولو رو هم داره ولی واقعن!

قالب هم که بهاری شده و مبارک باشه. سال خوبی داشته باشی امیروحید کوچولو :)

پاسخ :

ممنون!
خعلی عجیبه! شاید که رفیق‌م شازده کوچولو....!

زیاد خوب نشده، باید روش کار کنم!

یک پایین تر هم پست‌های جدیدی هست!
پلڪــــ شیشـہ اے
۰۱ فروردين ۱۷:۳۲
سلام عیدتون مبارک سال پر برکتی داشته باشید. تصویر خیلی خوب شده ها. دست خطتون هم خیلی خشه .. هدرتونم خیلی خوب شده.

پاسخ :

سلام عید شمام مبارک! ممنون!
دست خط از بد گرفتن خودکاره!
ممنون!
پلڪــــ شیشـہ اے
۰۱ فروردين ۲۰:۱۶
خیلی خشه = خیلی خوبه

داداشم هم سن شماست ولی دست خطتش هنوز به این خوبی نشده.

پاسخ :

به چه زبانی؟! khashe or khoshe کدوم؟

شما به این می‌گین خوب دیگه من چی بگم آخه؟!

واقعیت سوسک زده
۰۱ فروردين ۲۰:۵۶
دماغش چرا اینطوری است !؟

پاسخ :

جالبه که نمی‌پرسید دهن‌ش چرا این‌طوری‌ست؟!

کلن همه‌ش اشکاله! در واقعیت! ولی این نقاشی یک واقعیت افزوده و تخیلی‌ست!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
الکی مثلن من استاد طراحی‌م دارم سبک توضیح می‌دم!
پلڪــــ شیشـہ اے
۰۱ فروردين ۲۲:۴۰
خَش

خب نسبت به سنتون خوبه ..

پاسخ :

شاید!
پلڪــــ شیشـہ اے
۰۱ فروردين ۲۲:۴۳
به یزدی هستش اون خَش ...

پاسخ :

:)
خش تو فارسی یه معنایی داره که گاهی با لهجه یزدی‌تون کاملن مخالفه!
هو العشق
۰۲ فروردين ۱۲:۱۵
سلام. عید تون مبارک
نقاشیه خیلیییییییی قشنگه خیلی خوشم اومد

پاسخ :

سلام، عید شمام مبارک!
واقعن؟ ممنون! شما دعا کنید یه گوشی دوربین‌دار بگیرم بازم براتون از نقاشی‌هام می‌ذارم!
پست ++++ هم نقاشی داره می‌تونید ببینید! البته اون موقع حرفه‌ای نبودم!
.
.
.
.
.
.
.
الکی مثلن الان من خیلی حرفه‌ای‌م!
+
شما که فقط یه نظر دادین پست جدید باز هم هست اون پایین!
پلڪــــ شیشـہ اے
۰۹ فروردين ۰۱:۳۱
البته من ک لهجه ام یزدی نیست ولی چه معنی دیگه ای داره؟ یادم نمیاد.

پاسخ :

شما تا حالا فعل خش انداختن رو نشنیدید؟؟!!
پوریا جعفرزاده
۲۰ فروردين ۱۶:۵۹
سلام من پوریا هستم.همونی که توی نقاشیه.واقعا نقاشیت قشنگ شده.
                                                                                  
                                                                                 Big Like

پاسخ :

می‌گم یه وقت کم ازت تعریف نکرده باشم!!!!! :(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
گر تو سری، سرک بکش
بایگانی مطالب







طراح اصلی قالب: عرفان ویرایش‌ شده برای میمای دوست‌داشتنی :)