صفحه‌ی 86

وب دوساله شده و من اینو تبریک می‌گم به خودم‌ و وب‌م!!

اوایل که این وب رو درست کرده بودم، خیلی نظر و اینا داشتم اون‌م فقط برای این که مهدی تو وب‌ش نوشت برادرم وب‌لاگ درست کرده! همه سرازیر شدن تو وب! :)) خیلی خوش می‌گذشت چون هر روز که سر می‌زدم حداقل 4 - 5 نظر جدید داشتم!
اما نمی‌دونم چی شد بعد از یه مدت دیگه نظرات هیچ تغییی نکرد!!!!
من بزرگ شدم و زنده‌گی‌م هم بزرگ‌تر و... وب هم بزرگ‌تر شده!
تولدت مبارک وبلاگ عزیزم!

برای‌م شعر خواهی خواند؟ [ ۳ ]
آشنا
۲۹ خرداد ۱۸:۰۵
سلام

تولد وبتون مبارک باشه


ان شا الله جشن 120سالگیش خخخخخخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
گر تو سری، سرک بکش
بایگانی مطالب







طراح اصلی قالب: عرفان ویرایش‌ شده برای میمای دوست‌داشتنی :)