صفحه‌ی 20

به نام اهورا...

سلام.

ای پیامبر رحمت الهی تولدت مبارک. مبارک. و مبارک. 

به شما نیز این عید فرخنده و مبارک را تبریک عرض می‌کنم.

نیازمندی‌ها:

به یک کیک تولد نیازمندیم+1487 شمع به علت 1487 سالگی پیامبر

سوال:

چرا اهل تسنن عربستان [از نظرات می‌فهمید اصلاح شده] دوست ندارن برای تولد پیامبر جشن گرفته شود؟

1) نمی‌دانم.

2) تحقیق می‌کنم و می‌گویم.

3) بزرگ می‌شی، می‌فهمی.

4)...............................(لازم به توضیح نیست که باید در این جا چیزی غیر از گزینه‌های بالا نوشته شود.)

این گزینه‌ی آخر را به مسخره نگیرید.

و جون من،جون من(کپی نکنید!)انتقاد کنید.

و این که من عکس کودکی خویش را آن بالا گذاشتم.کس دیگری نیست.

عمر بخیر.

برای‌م شعر خواهی خواند؟ [ ۷ ]
مرتضی
۱۰ بهمن ۲۱:۵۸
سلام آقا وحید

خسته نباشی
اگر ممکن است منبع این سخنتان که فرموده اید : چرا اهل سنت دوست ندارند برای پیامبر (ص) جشن گرفته شود را ذکر کنید؟



پدر و روحانی مدرسه و البته تحقیق نکرده.
ببخشید درست بیان نکردم فقط اهل تسننی که در عربستان زندگی می‌کنند.


مرتضی
۱۰ بهمن ۲۲:۰۲
ببخشید؛ کمی اشتباه رخ داد
منظورم این بود که؛ منبعی که بیان نوده است؛ اهل سنت دوست ندارند برای تولد پیامبر جشن گرفته شود را در صورت امکان ذکر کنید
متشکرم



جواب داده شد.

هوالعشق
۱۱ بهمن ۰۷:۵۴
مگه اهل سنت دوست ندارن برای پیامبر جشن بگیرند؟!
.
به نظر من سبک وبلاگ نویسی ت رو یکم عوض کن.یعنی از این مدل سوال کردن بیا بیرون و بیشتر بنویس!
.
کو عکس؟!
.
عیدت مبارک



بعله البته راست و دروغش با راوی اصلی. من با تحقیقاتی که از پدر و روحانی مدرسه کردم دیدم بعله. البته کسانی که در عربستان هستند.
.
باشه دارم یه فکر‌هایی می‌کنم.
.
هر کاری کردم نیومد. سعی خودم رو می‌کنم.
.
عید شم هم مبارک.
.
آدرس وبلاگتون رو اشتیاه نوشتید یه نقطه اضافیه.

دشتْ‌بان
۱۱ بهمن ۰۸:۱۵
«چرا اهل تسنن دوست ندارن برای تولد پیامبر جشن گرفته شود؟»
کی گفته هم‌چین حرفی رو؟



پدر و روحانی مدرسه و تحقیقات.
منظور اهل تسننی که در عربستان زندگی می‌کنند بود.

مانا
۱۲ بهمن ۰۲:۱۸
جددن؟؟ نمی دونستم...از کجا شنیدی آقا وحید؟



بعله وهابین و... [می‌توانید نظر آقا مرتضی را بخوانید]

نظرباز
۱۲ بهمن ۰۶:۳۱
سلام
از این حرف صفر بیگی ب وجد اومدم
از اینجا خوشم اومد
بعدترشم اسم داداش من محمد جواده شایدم ب همین خاطر جذب شدم



امیدوارم خوشت بیاد.

دشتْ‌بان
۱۳ بهمن ۱۲:۱۰
تو که نظر آقا مرتضا رو حذف کردی!

پاسخ :

نه خیر!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
گر تو سری، سرک بکش
بایگانی مطالب







طراح اصلی قالب: عرفان ویرایش‌ شده برای میمای دوست‌داشتنی :)