صفحه‌ی 69

برف
دی‌شب که برای اصلاح نمودن موی‌م رفته بودم سلمانی، برفکی، نم‌نمکی می‌بارید،
و من عاشق برف در خوشحالی تمام در حال بریدن پوست خود بودم که گنجایش‌م زیاد شود!
پاشیدن برف توی چشم‌های چه لذتی ناگفتنی داشت!
و من می‌دانم که دوچرخه‌ام هم از این ماجرا خوشحال بوده و مرا می‌بخشد که به‌جای گرفتن پنچری‌ش فقط بادش زده‌ام.
دوست‌ت دارم دوچرخه کوچولو، خیلی بیش‌تر از برف!

برای‌م شعر خواهی خواند؟ [ ۶ ]
عارف عبداله‌زاده
۲۹ آذر ۱۲:۰۳
گفتی دوچرخه و کردی کبابم!

پاسخ :

آخ
آخ
آخ
حساس نشو!
حساس نشو!

آشنا
۲۹ آذر ۱۳:۲۳
سلام

یادش بخیر تا اول راهنمایی تو کوچه ها دوچرخه سواری کردم....الانم اگه باهات مسابقه بدم اول میشم..باورکن ..یکی دو سال پیش با پسرم تو یه پارک خلوت دورافتاده مسابقه دادم برنده شدم اما خداوکیلی تا یه هفته ماهیچه های پام مثل سنگ شده بودن و درد گرفته بودن خخخخ..عینهو مرغ ماشینی شدیم بخدا ای کاش دوچرخه سواری واسه خانومها آزاد بود

پاسخ :

خب شما یه شهر دره پیت بساز مخصوص بانوان اون وقت ایده‌هاتو خالی کن!
آشنا
۲۹ آذر ۱۳:۲۷
برف؟ فقط تو شهرکرد دیدم سال 86 از بدشانسی اون سال برف شدیدی بارید آب و برق قطع شد ودرختها شکستن بی سابقه بود...منم از اونجا دررفتم اگه میموندم یخ میزدم.با پسرم میرفتیم برف جمع میکردیم تو قابلمه رو اجاق میگذاشتیم بعد چندساعت آب میشدآخه آب نداشتیم تا دو سه روز وضعیت اینطور بود...چندتا لباس و شلوار زیر لباس مدرسه می پوشیدیم بازم سردمون میشد

پاسخ :

چه خاطرات بدی!
من اگه بودم مثبت بهش نگا می‌کردم.
آشنا
۲۹ آذر ۱۳:۲۸
وقتی هواسرده حتما کلاه بپوش و هد روی پیشونیت بذار سینوسهات سرما نخوره..اینجا چندروزه سرمای سختی اومده که تو استخونها میزنه هروقت اون بالا بالاها برف میاد سرماش واسه ما میاد

پاسخ :

این جا گرمه! خیالت تخت!
برفا امروز آب شد.
آشنا
۰۲ دی ۲۱:۳۱
دلتم بخواد ببین چه شهری بسازم ..درپیت چیه....

یه شهر ی بسازم وبژه بان.ان برن حالشو ببرن

پاسخ :

شهره رو ول‌ش کن.
بیا قم یه پارک مخصوص بانوان هست اونجا دوچرخه سواری کن!
طه مهاجر
۰۷ دی ۲۰:۳۸

سلام

مثل همیشه خوب!

 

پاسخ :

باشه.
دارم برات.
خخخخخخ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
گر تو سری، سرک بکش
بایگانی مطالب







طراح اصلی قالب: عرفان ویرایش‌ شده برای میمای دوست‌داشتنی :)