صفحه‌ی 279 - غریب‌عجیبه‌گی منتشر می‌شود!

الف.

 سلام.

  هرکاری رو که دوست داشته باشی، اعتیاد خودش رو داره، پنج-شیش سال قبل اعتیاد قایق کاغذی ساختن گرفتم، اون هم به شدّت خیلی زیادی. همیشه دست‌م می‌جنبید. ناراحت که می‌شدم قایق درست می‌کردم، خوشحال که می‌شدم قایق درست می‌کردم، گریه می‌کردم و قایق درست می‌کردم، می‌خندیدم و قایق درست می‌کردم، هی قایق، قایق، قایق. اون‌قدر قایق درست می‌کردم که هم‌کلاسی‌هام می‌گفتن من توی قایقا شنا می‌کنم.

  یه روزی، پینت ویندوز رو باز کردم و شروع کردم به کشیدن. خیلی جذّاب بود. خیلی آروم‌م می‌کرد. بعدتر رفتم سراغ اسکچ پدِ ویندوزِ تن. شده بودم مثلِ قبل، توی خوشحالیا، ناراحتیا، عصبانیتا و... اسکچ می‌کشیدم.

وقتی داشتم اسکچامو به ف.میم نشون می‌دادم، دیدم شروع کرد برای دونه دونه‌شون قصّه گفتن. اون‌جا بود که ایده‌ی شکل‌گیری این کتاب پیش اومد. در واقع غریب‌عجیبه‌گی مدیون ذهنِ زیبایِ ف.میمه.

توی این کتاب اسکچ‌ها رو به ترتیب زمانی قرار دادیم و چون کم، باارزشه داستانای ف.میم رو توی یکی دو جمله برای هر اسکچ خلاصه کردیم.

 و حالا نتیجه‌ای رو می‌بینید که خیلی دوست‌ش داریم. آماده و مهیا برای دیدن. غریب‌عجیبه‌گی‌ رو از این لینک دانلودش کنین و از دیدن‌ش لذت ببرید:

دریافت غریب‌عجیبه‌گی

نسخه‌ی الکترونیکِ کتاب رایگانه، اما اگه دوست داشتین ما رو حمایت کنین از این‌جا برامون هر مبلغی که خواستین واریز کنین:

https://idpay.ir/mimajil

و خبر به‌تر این که می‌تونین به راحتی نسخه‌ی چاپیِ کتاب‌مون رو سفارش بدین تا به همراه دو تا هدیه‌ براتون بفرستیم‌ش. این هم از لینک خرید:

https://idpay.ir/mimajilpost/shop

 برای خرید نسخه‌ی چاپی کتاب، یادتون نره اطلاعاتتون رو دقیق‌ وارد کنید و اگر خواستید اسم کسی که دوست دارید کتاب براش امضا بشه رو هم برامون بفرستید. 

ما جز حمایت شما دلگرمی‌ای نداریم، لطف کنین و ما رو توی صفحات مجازی‌تون، به دیگران معرفی کنین. لبخند شما امید ماست.

تقدیم به ف.میم، یادِ عمو شلبیِ عزیز و تمام کسانی که ما رو خواسته و ناخواسته در ساخت این دنیای غریب‌عجیب کمک کردن.

میماجیل، بهار ۹۸

برای‌م شعر خواهی خواند؟ [ ۱۲ ]
پلڪــــ شیشـہ اے
۱۴ خرداد ۰۲:۰۸
سلام به شما

ایول الله مال خودتونه?

پاسخ :

سلام.

🤔 به گمان‌م که این‌طور باشه! :))
پلڪــــ شیشـہ اے
۱۴ خرداد ۰۲:۳۶
خیلی جالب بود.
با اجازه لینک مطلب تون رو می گذارم داخل وبم.

پاسخ :

متشکرم. دیده‌ی لطف‌تونه!🌹
علیرضا هاشم آذر
۱۴ خرداد ۰۲:۴۵
با جمله ی: این دیگه چه مزخرف مزخرفیه! دیدنش شروع شد و با جمله ی: اوه مای گاد این دیگه چه مزخرف دلنوازیه! به پایان رسید!
واقعا روند تکاملیش عاااالی بود!
با ارزوی شادی!
توی چند رزو اینده یه نسخ چاپیشو واسه دلم میگیرم...

پاسخ :

سلام.
😁😁😁
سپاس‌گزار.
امیدوارم که از نسخه‌ی چاپی‌ش هم خوش‌تون بیاد!
فاطمه .ح
۱۴ خرداد ۰۹:۴۴
سلام. لینکش مشکل داره برام.

پاسخ :

سلام.
شاید با این به‌تر باشه:
هالی هیمنه
۱۴ خرداد ۱۰:۴۰
ترتیبِ زمانی چه خوب بود. پختگیِ کارهای آخرش خیلی دلچسب بود. :)

+ سلام... :)

پاسخ :

سلام.
دیدید این دفعه یادتون نرفت سلام کنید!
روند خیلی مهمه. از نتیجه هم شاید مهم‌تره. چون این رونده که باعث رسیدن به نتیجه می‌شه!
لوسی می
۱۴ خرداد ۱۷:۳۲
با دیدن کارتون احساس خنگی کردم! :/
امیدوارم موفق باشین. ^_^
ایده‌تون برای نشر رایگان و تعیین حجم حمایت به عهده مشتری رو خیلی دوست داشتم.احسنت. :)

پاسخ :

سلام.
چرا احساس خنگی آخه؟
سپاس‌گزارم.
خب راست‌ش ایده‌ی کپی‌ای بود :))
علی محمدرضائی
۱۵ تیر ۲۱:۵۴
سلام:)
ازیه جایی به بعد عکس ها انقدر پیشرفت کرده بودن که آدم احساس میکرد که یه نفردیگه ادامه ش رو انجام داده واین نشون میده که احتمالا بینش وقفه افتاده وتلاشت رو بیشترکردی چون اوایل ش یخورده بچگونه بود ولی اواخر حرفه ای شده بودن...
خوشحالم که رفتی سراغ علاقت وتلاشت نتیجه داده...

پاسخ :

سلام.
هدف من از این که تصویرها رو بر اساس روند زمانی چیدم دقیقن هم‌این بود که رشد و پیش‌رفت‌شون رو نشون بدم. از نظر من روند خیلی مهمه :)
در کل تصویرسازی‌ها تا حدّی باید بچّه‌گونه باشن.
قربان شما :)
علیرضا هاشم آذر
۱۶ آذر ۰۰:۴۵
ای بابا که اینطور پس تموم شده چه حیف
ممنون بازم
5859-8310-5282-8364

پاسخ :

تیک خصوصی بودن این کامنتو نزدید! عواقب‌ش پای خودتون.
فقط این که شرمنده چون پنج‌شنبه و جمعه نقل و انتقالات از سایت فروشگاه انجام نمی‌شه، پول‌تون هنوز به حساب من واریز نشده، و از اون‌جایی که هیچی ته کارت‌م ندارم، ممنون می‌شم که صبر کنید تا پول‌تون رو واریز کنن و من برگردونم. باز هم پوزش.
علیرضا هاشم آذر
۱۶ آذر ۰۹:۰۳
خصوصی عمومی خیلی فرقی نمیکنه
هرکسی خواست استفاده کنه از شماره کارته من با اغوش باز پذیرا هستم
هیچ عجله ای نیست

پاسخ :

پول‌تون رو واریز کردم براتون. اگه پیامک‌تون فعال نیست بگید که عکس فیش رو بفرستم براتون.
علیرضا هاشم آذر
۱۷ آذر ۰۸:۱۲
واریزتون رو دیدم
بازم ممنون

پاسخ :

خیلی خوب.
و من باز هم شرمنده.
علیرضا هاشم آذر
۱۷ آذر ۱۸:۲۲
بابا دشمنتون شرمنده
تقصیر شما که نیست
اگر احیانا موجود شد لطفا یه خبری بهم بدین واقعا دوست داشتم یه نسخه چاپیش رو داشته باشم

پاسخ :

چشم اگه دوباره چاپ شد، خبرتون می‌کنم.
بیست و دو
۲۷ اسفند ۰۲:۰۷

اول از همه بگم که گویا آلزایمر گرفتم چون اسمتون رو یادمه اما نمیدونم کدوم بلاگرید پس لطفا کمکم کنید یادم بیاد؟:/

کتابتون رو دیدم باور کنید فکر نمیکردم انقدر تحت تاثیر کتابی به ظاهر ساده بشم. حتی یه جاهاییش بغضم گرفت با نوشته هاش. اونقدر نوشته ها خوب بود که خودشون قابلیت مینیمال شدن به صورت جداگونه توو یه کتاب رو دارن. بی تعارف خیلی خوب بود خیلی نشان از ذهن خلاقتون داره که بتونه برای تصاویر خلق کرده اش جمله ای بنویسه. فقط سواله برام که موقع کشیدنشون هم همین جملات از سرتون میگذشت؟ یا بعدا بهش فکر کردید و براش جمله ای نوشتید؟

شما قابلیت مینیمال نویسی رو دارید. واقعا خوشم اومد. آفرین .

پاسخ :

سلام.
عرض‌م به حضورتون که من گه‌گاه براتون کامنت می‌ذاشتم به خاطر هم‌این شاید به خاطر ندارید. اسمِ قبلیِ وب‌لاگ جنونِ جنینی بود. نمی‌دونم دیگه چی بگم که یادتون بیاد:)

تصاویر اوّل خلق شدن و بعد از این که اون‌ها رو برای دوست‌م تعریف کردم، برای هر خیلی‌هاشون داستان ساخته شد و بعد با هم اون داستان‌ها رو خلاصه کردیم. نظر لطف‌تونه و ممنون‌م :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
گر تو سری، سرک بکش
بایگانی مطالب







طراح اصلی قالب: عرفان ویرایش‌ شده برای میمای دوست‌داشتنی :)