صفحه‌ی 200

*/کمی گیج!/*

الف.


سلام.


این چه سایتیه؟

چند تا از مطالب‌‌م رو توش دیدم که با اسم امیروحیدکوچولو (خودم) توشه!


فی‌المثل:

http://www.berelianchat.ir/1394/07/10/%DB%B1%DB%B7%DB%B8/


ولی من اصلن و ابدن در چنین جایی عضو نیستم!


برای‌م شعر خواهی خواند؟ [ ۸ ]
. عارفه .
۰۵ آذر ۰۰:۰۸
نمی دونم :|

پاسخ :

مملکت پر دزد شده ینی؟
زهـرا ...
۰۵ آذر ۰۴:۰۳
معروف شدین رفت :دی

پاسخ :

به این می‌گن دزدی به نظرم!


:D
yalda gh
۰۵ آذر ۰۵:۵۸
؟

پاسخ :

امان از دزد... .
زهـرا ...
۰۵ آذر ۰۶:۵۱
بله دزدی ...

پاسخ :

:(
علی محمدرضایی
۰۵ آذر ۰۷:۵۹
این سایت توسط یک ربات اداره میشه ناراحت نباش دزدی نیست من هم تاحالا چندتا ازمطلبامو تو همچنین سایتا دیدم

پاسخ :

دزدیه دیگه!

حالا تو که زیاد متن نمی‌نویسی... .!

:((
فاطمه .ح
۰۵ آذر ۱۴:۳۸
این روبات ها رو نمیشه متوقف کرد. مگه اینکه توی تنظیمات بنویسی که دیگه کلا توی جست و جو ها نشونت ندن که البته این خوب نیست ولی شاید بتونه از این روباتها جلوگیری کنه.
البته به نظر من این دزدی جساب نمیشه چون اونا اسم نویسنده و ادرس وب رو قرار میدن. چرا اینقدر حساس شدی؟ چیزی نشده که.

پاسخ :

الان می‌شه آدرس وب‌لاگ من رو تو اون صفحه نشون بدی! بعدش‌م وب من رو تو جست‌و جو‌ها نشون نمی‌دن!

چیزی نشده؟ :((


چطور لرها، ترک‌ها با یک به ظاهر بی‌احترامی یک برنامه رو قطع می‌کنن و چند نفر رو ممنوع اتصویر، بعد من نمی‌تونم از حق کپی‌رایت عملن استفاده‌ای داشته باشم؟


بعد اون وقت این روبات‌ها رو کودوم خری درست کرده؟
علی محمدرضایی
۰۷ آذر ۱۵:۳۱
این ربات ها راکسی درست نمیکنه خودشون درست میشن

پاسخ :

 هر حال یه خری پایه‌شون رو ریخته دیگه!


باید یه تحقیق بکنم ببینم، جریان از چه قراره!


:))
امیر
۱۵ آذر ۲۰:۳۸
امیر انقد حساس نشو...کی به کیه؟؟؟
من با بدبختی آموزش روت کردن neo l که عملا مزخرف ترین گوشی از نظر متن باز بودن سیستم عامله رو تو فروم موبایلستان گذاشتم.دو نفر انجام دادن دیدن درسته فرداش تو کل وبسایتای ایرانی آموزشش بود.قشنگتر از همه اینکه متن منو کپی کردن و از فایل هایی هم که خودم آپلود کردم استفاده کردن و هیچ اسمی نبردن...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
گر تو سری، سرک بکش
بایگانی مطالب







طراح اصلی قالب: عرفان ویرایش‌ شده برای میمای دوست‌داشتنی :)