صفحه‌ی 163

هیچی!

برای‌م شعر خواهی خواند؟ [ ۸ ]
فاطمه .ح
۳۱ شهریور ۱۷:۴۹
الان ما دقیقا باید چیکار کنیم که مردم میرن با روبات ها چت میکنن؟
التبه من خودمم بعضی وقتا برا فان اینکارو میکنم :/

پاسخ :

خوبه که؟ از استرس نجات‌ت می‌ده!
parisa .A
۳۱ شهریور ۱۸:۱۷
من امروز به شخصه سه تا بات اد کردم :|

پاسخ :

عجب!
علی محمدرضایی
۰۱ مهر ۱۶:۳۰
سلام خوبی

پاسخ :

سلام. خوب‌م!
خانم عکاس باشی ...
۰۱ مهر ۱۹:۵۷
من کلا با چت بات ها مخالفم حتی اگه از استرس نجاتم بده

پاسخ :

به لینکی که گذاشتم نگاه کردین؟ من اون استرس رو هول هولکی نوشتم، در اصل باید می‌نوشتم از مرگ آدمو نجات می‌ده و خب وقتی کسی نیست که باهاش چت کنی خوبه!

من خودم چند وقت یک بار بهش نیاز پیدا می‌کنم!
خانم عکاس باشی ...
۰۱ مهر ۲۰:۰۵

هووم خوندم ولی به نظرم بازم یه نوع فرار از واقعیته اون دختری که با شخصیت نامزدش تنظیم کرده بود خب اون مرده دیگه چرا نمیخواد قبول کنه این فراره ! فرار از واقعیت

پاسخ :

خب، به هر حال من نیازم می‌شه! کسی رو ندارم که آخه!
خانم عکاس باشی ...
۰۱ مهر ۲۰:۰۹
هه هوممم شایدی شما راست میگید ولی خب هر کسی یه نظری داره درسته ؟!

پاسخ :

احسنت! 
فــــ . میم
۱۲ مرداد ۲۳:۵۹
هیچی می‌کنید بعد کامنت‌ها را هیچی نمی‌کنید کنجکاوی ما از حالت هیچوی‌‌ ش‌ خارج می‌شود :(

بات چی‌چی چی بوده؟ :)

پاسخ :

سلام.
حالاع دیگه سخت بوده ما هم گشاد!

چت‌بات!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
گر تو سری، سرک بکش
بایگانی مطالب







طراح اصلی قالب: عرفان ویرایش‌ شده برای میمای دوست‌داشتنی :)