صفحه‌ی 120

*/رمضان/*


از گشنه‌گی بدم می‌آید وقتی باید بعدش بخوری.1

از خوردن بدم می‌آید وقتی باید بعدش نخوری!

1.چنان خوردم که قیل از افطار 40 کیلو بودم و بعدش 42!
برای‌م شعر خواهی خواند؟ [ ۷ ]
فاطمه .ح
۳۱ خرداد ۱۷:۳۷
پس انتظاری نباید داشته باشی!
اخه من ای کیوم زیر خط فقره تو هم ادبی حرف میزنی نمیفمم :))
من میرم بقیه ی کلاشینکف رو نگاه کنم. فعلا:)

پاسخ :

به سلامت!

در ضمن من ادبی حرف نمی‌زنم.
پلڪــــ شیشـہ اے
۰۲ تیر ۱۱:۳۳
چی بهتر از بی نیازی ...

پاسخ :

:)
فــــ . میم
۲۸ تیر ۲۲:۱۰
مسخره ترین اجزای جهان هم بعد از محدود شدنشون برامون، جذاب می‌شن! حالا گمان کن غذا خوردن که اصلن نیاز هم محسوب و فلان.

امضا: یک درد چشیده‌ی بی‌غذا! :(:

پاسخ :

سلام:)

:))
فــــ . میم
۰۴ مرداد ۲۳:۱۸
علیک سلام. :)

یک‌بار دیگه جواب کامنتای منو -جدا از سلام و لبخند- فقط با :)) جواب بدی، شاتگانم و می‌ذارم رو کله‌ی کچلت :/

+:))

پاسخ :

تازه این :)) برای کلِ کامنت هم نبود! فقط برای خط آخرش بود!!
فــــ . میم
۱۲ مرداد ۲۳:۴۵
در این کامنت آخریه انقدر مظلومانه جوابمو دادی که اصن فدا سرت، تیرِ شاتگانم و هوایی می‌فرستم..‌ :))

پاسخ :

کودوم کامنت منظوره؟

:)
فــــ . میم
۱۳ مرداد ۲۱:۱۱
این:

تازه این :)) برای کلِ کامنت هم نبود! فقط برای خط آخرش بود!!

این‌جا کپی‌لفت برقرار است، آسوده باشید:)

پاسخ :

مظلومانه‌ست؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
گر تو سری، سرک بکش
بایگانی مطالب







طراح اصلی قالب: عرفان ویرایش‌ شده برای میمای دوست‌داشتنی :)