صفحه‌ی 101

یک سوال اساسی:

شما اگه یک جایی یک کار مهمی داشتید و در همون لحظه هم یک ایده‌ی بسیار عالی برای نوشتن پیدا می‌کردید، در  آن لحظه چه کار می‌کردید؟

می‌نوشتید یا می‌رفتید پی‌کارتان؟!! من اگر بودم می‌نوشتم ولی با تاسف رفتم پی‌کارم و ننوشتم!!!!!!

برای‌م شعر خواهی خواند؟ [ ۵ ]
ابوالحسن جعفری پرچکوهی
۰۲ اسفند ۱۹:۳۴
من تو ذهنم نگه می داشتم بعد که کارم تموم شد می نوشتم . هر چند بعضی اوقات برخی از مطالبی که تو ذهنم بود یادم میره ولی بهتر از هر چیزیه !!!!
 
موفق باشی ................ ))))))))))))) /::::: )))
هو العشق
۰۹ اسفند ۱۲:۰۴
یه خطش رو مینوشتم ک یادم نره بعد از کارم میرفتم باقیش رو مینوشتم

پاسخ :

من با یک خط که اولن نمی‌توانم به داغی و گرمی موضوع قبل برسم این یک و دو این که من چنین وقتی را هم نداشته‌م!

فــــ . میم
۱۵ خرداد ۱۲:۲۴
کافه‌چی یه بار می گفت، اگر داره بعد از قرن ها یه شهاب سنگی چیزی از آسمون می افته و تو می دمنی این واقعیت متحیر کننده دیگه تو عمرت هیچ وقت اتفاق نمی‌افته، اگه دیدی همه ی عوالم بشری هم رفتن تا اونو ببینن ولی تو یه ایده ای داری، حق نداری، وایسا ایده‌تو بنویس. بعد برو.
یعنی می خوام بگم حساسیت این قضیه انقد بالاست.
کد گذاری روش خوبیه برا وقتی که وقت نیست.

پاسخ :

سلام...

وای به روزی که بگندد کد!
فــــ . میم
۰۹ تیر ۲۲:۰۴
می‌گن اگه کد‌های کندیده رو نمک بزنین (نمکا هنوز نگندیده) خیلی هم تازه پ نونوار می‌شن :)

چی دارم می‌گم؟ :|

پاسخ :

مسئله این است: نمک چیست؟ من کدها رو نمک فرض کرده بودم... شما می‌گی کدا رو نمک بزنیم... دقیقن چی بزنیم به کدا؟! :))
فــــ . میم
۱۰ تیر ۲۲:۱۹
مسأله این است نمک هرچی هست حواست به کدها باشه خراب مراب نشن. حفظ‌شون کن :)

پاسخ :

زمان بر همه‌چیز تأثیر گذارد...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
گر تو سری، سرک بکش
بایگانی مطالب







طراح اصلی قالب: عرفان ویرایش‌ شده برای میمای دوست‌داشتنی :)