صفحه‌ی 7

به نامِ خدا

سلام من از شما در خواست کرده بودم که امروز به مطلب از پیش آماده‌ای که به مناسبت جشن اتمام 11سالگی و رفتنم در 12 سالگی نوشته بودم به نگاهید!!!(یعنی نگاه کنید!)  هر چقدر دنبال کیک گشتم کیک خوشگلی پیدا نکردم حالا مجبوریم بدون کیک جشن تولد بگیرم. کادوی من یادتون نره اگه کادو نیارین ناراحت می‌شم.
حالا یه جشن تولدم این شکلی شد یه جشن تولدم یکم جالب‌تر از این بود یعنی این شکلی بود:
سال نمی‌دونم کی بود که ما رفته بودیم پرچکوه. و حسن با مامان و باباش اومده بودند پرچکوه. اون سال ما هم مهمون داشتیم ولی حسن از خونه‌شون پا می‌شد میومد خونه ما و خلاصه با مهمونا‌مون دوست شده بود دیگه. یه روز که یکی از مهمونامون کار داشت می‌خواس برگرده شهر‌شون، ما (یعنی من و حسن) تا خونه حسن اینا دنبالش کردیم. بعد ماشین اومد دنبالشون (مرد و زنش) سوار شدن و رفتن . بعد بارون اومد و من هم موندم خونه حسن اینا  و بعد از چند روز که من می‌خواستم برگردم یه چیزی بدم خونه‌مون، حسن نذاشت و گفت منم باهات میام که برگردی .دیگه ما هم مجور شدیم بگیم: باش! وقتی رسیدم خونه  مهمونامون با داداشم بهم تولدم رو تبریک گفتن. من وسیله هرو دادم و با اجبار حسن برگشتیم خونه شون. نمی‌دونم کی حسن به مامانش گفت امروز تولد منه، که همون شب مامانش دست به کار پختن کیک شد. من از همه جا بی‌خبر خوابیدم و فردا صبح‌ش صبحونه ما به جای شمع کبریت فوت کردیم و من حسن به هم گل هدیه دادیم بعد عینهو تیم های فوتبال لباس های هم دیگه رو پوشیدیم عکس انداختیم!!!
این هم شد یه جشن تولد حسابی!!!
جشن تولدم مبارک!
برای‌م شعر خواهی خواند؟ [ ۱۰ ]
میم لام
۱۲ مرداد ۱۶:۰۳
تولدت مبارک.

پاسخ :

متچکر
سیده
۱۴ مرداد ۰۰:۴۴
تولدتون مبارک

پاسخ :

ممنان!
محمد علی حیدری پرچکوهی
۱۷ مرداد ۲۳:۲۲
داداش منو ببخش[معذرت خواهی] اصلا پاک یادم رفته بود تولدت رو .
تولدت مبارک پسر عمه عزیزم.

محمد علی حیدری : پسر عمه وحید کوچولو
ma-hp.blogfa.com

پاسخ :

ممنون
لَ یـا
۲۸ مرداد ۰۹:۲۴
تولدت مبارک
(میدونی که برا تبریک تولد هیـــچوقت دیر نیست!)

پاسخ :

بهله!
طاها مهاجر
۱۹ شهریور ۲۰:۳۳
سلام
نبود خبری از ت .
بالاخره بعد از سالها دوری از میادین پست گذاشتی .
تولدت مبارک . کادوتم اینجا برات می ذارم گرون خریدم این گل رو . (بعدا باهات حساب می کنم .

پاسخ :

چقد؟
فــــ . میم
۰۷ خرداد ۱۳:۱۵
دوازده؟ :)))

+ وقتی شروع می‌کند تمام پست‌ها را بخواند و گاهی حتی دلش می‌خواهد یک کلمه کامنت کند.

تولد ۱۸ یا ۱۹ تونم مبارک، پیشاپیش. (وقتی همیشه در تشخیص سال‌ها گیج میزد)

پاسخ :

سلام...

بعله دوازده!

:))
حالا خواستم بنویسم که بیایید و حتمن بیایید و کادو بیارید و نیارید و برای‌م بنویسید... منتها نگید تولّدت مبارک :/ 18 تمام می‌شویم!
فــــ . میم
۰۸ خرداد ۲۱:۰۶
از دوازده سالگی یه چیزیش تو مغزم تیر می کشه، یه هد بند صورتی بود که مدرسه مجبورمون می‌کرد با فرمِ سبز بزنیمش، و من ازش متنفر بودم :|


تولدت‌تون مبارک. تولد ِ دوازده و سیزده و فلان تا نوزده( مجموعا ۷ بار استفاده از تولدتون مبارک)

پاسخ :

اوه :/

خوبه که آدم لج‌باز نباشد.
فــــ . میم
۰۹ خرداد ۱۶:۲۵
خیلی اوه. :/:/

خوب است که آدم برای خودش چارچوب الکی درست ننماید :|. تولدت مبارک به این قشنگی ^^
+ بازم مبارک پس :)

پاسخ :

:)
علی محمدرضائی
۲۸ ارديبهشت ۰۹:۲۵
تو این عکس یه جوریه که انگار کله ی الانتو گذاشتی رو عکس بچگیت...

پاسخ :

سلام.

بچّه‌گی‌م به این خوشگلی بودم کجاست تا الآن‌م آخه؟!
علی محمدرضائی
۳۰ ارديبهشت ۱۶:۲۸
اگه عینک رو برداری و موهات هم به اندازه این عکس کوتاه باشه دقت کنی میبینی که کپی برابراصل همن

پاسخ :

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
گر تو سری، سرک بکش
بایگانی مطالب







طراح اصلی قالب: عرفان ویرایش‌ شده برای میمای دوست‌داشتنی :)