صفحه‌ی 124

*/از برای آن معلمی که معلم نپنداشتم‌ش!/*


یادت می‌آید همیشه در امتحانات‌ت گند می‌زدم؟
یادت می‌آید که هی جریمه می‌شدم؟
یادت می‌آید ردیف اول بودم؟
یادت می‌آید من نمی‌گذاشتم درا ببندی و خودم می‌بستم؟
یادت می‌آید اصلن حواس‌م به درس‌ت نبود؟
می‌پرسم تا یادت بیاید، امتحان نوبتِ اول‌م را یادت هست؟ 12/5 شدم.
یادت هست توی سوال آخر باید دنبال غلط املایی می‌گشتیم؟ 
یادت هست من غلط کم آوردم و روی اسم عباسی طراح سوال تشدید گذاشتم؟ یادت آمد؟
نمی‌دانم قبول کردی یا نه و خیلی ممنون‌م که بعد از آن توی امتحانات‌ بعدی‌ت با کم کردنِ نیم نمره یادآوری می‌کردی اسم‌م تشدید دارد!
می‌خواستم بگویم واقعن درس مسخره‌ای داشتی!

برای‌م شعر خواهی خواند؟ [ ۱۳ ]
فاطمه .ح
۰۲ تیر ۱۸:۵۹
12.5 o_O تو املا؟
البته قبول دارم که درس مضخرفی ـه.

پاسخ :

نه زبان فارسی!


من املام خوب بوده/نبوده. (همین الان به شک افتادم!)
فاطمه .ح
۰۲ تیر ۱۹:۱۳
روز بخیر، موفق باشی.

پاسخ :

الان چی شده؟!

خداحافظی بود؟!
علی محمدرضایی
۰۳ تیر ۱۰:۲۵
معلم زبان فارسیتون آزادبودیارحمانی؟

پاسخ :

هیچ‌کودوم!
فاطمه .ح
۰۳ تیر ۱۳:۴۸
روز خوش ;)

پاسخ :

;)
علی محمدرضایی
۰۳ تیر ۱۶:۳۳
محمدحسینی؟

پاسخ :

yeah!
فاطمه .ح
۰۳ تیر ۱۸:۴۹
ته دلت هم ناراحت نباش plz ;)

پاسخ :

:)
ما نـا
۰۳ تیر ۱۹:۰۸
مگه راهنمایی ها هم زبان فارسی دارن؟
فاطمه .ح
۰۳ تیر ۲۰:۰۵
من میرم وضعیت سفید ببینم فرزندم ^____^ به شما هم پیشنهاد میشه. شبکه ی افق.
تعطیلات خوش بگذره :-) برات ارزویِ خوشگذرونی رو دارم!!
تا درودی دیگر، بدرود!

پاسخ :

فرزندم؟؟؟؟؟
بهنام جعفری بلالمی
۰۵ مرداد ۱۵:۰۳
چرا شما بچه ها کاملا یوهویی بزرگ می شین آخه!
.
ماشاالله... هم از لحاظ فکری هم جسمی رشدتون یه دفعه ایه‌!
تو و ابوالحسن و محمدعلی.
سه تاتون قدتون از من بلند تر شده! عقلتون م خیلی بیشتر از ماست انگار.

پاسخ :

^ـــ^
parisa .A
۱۵ مرداد ۱۶:۴۴
نه جالب بود...
املا ب چشم از ادبیات متنفرم...
وحشت دارم اصنD:

پاسخ :

ادبیات خوب بید باز، دستور که مفتضحه!
هو العشق
۱۹ شهریور ۱۶:۰۷
:)))) خداروشکر کن که مجبور نیسی قواعد و املای زبون ژاپنی و چینی یاد بگیری:))

پاسخ :

شما چند ترم رفتین؟

خب شاید آسون باشه حالا!
فــــ . میم
۲۸ تیر ۲۲:۲۲
باید برای چند تایی از معلم هایم زین گفتار ها نویسم... ولی روی حرف حرف اون جمله‌ی آخرش تشدید می.ذارم :))

پاسخ :

سلام:)

قبل از این که دیر بشه بنویس پس:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
گر تو سری، سرک بکش
بایگانی مطالب







طراح اصلی قالب: عرفان ویرایش‌ شده برای میمای دوست‌داشتنی :)