صفحه‌ی 105

*/غلط کردم، غلط/*

به‌ نام خدا.
  دی‌روز در یک اقدام شیطان پسندانه، از آن جایی که رمز بلاگ و جیمیل بست فرند را داشتم، رفتم در مدیریت بلاگ‌ش و روی برچسب زرد نوشت‌م:
این وبلاگ حک شد. و یک پست هم با این عنوان گذاشت‌م: «این وبلاگ حک شد.»
  ساعت حدود 9/30 شب که تله‌فون زنگ خورد... . بست فرند بود که با صدای لرزان و هم‌راه با گریه که به نظرم آمده بود زنگ زد... . همان اول که گفت: «وب‌لاگ... .» سریع گفتم:«کار من است»، دیگر خجالت کشیدم از خودم که چرا بست فرندم را، نه نه رفیق‌م را ناراحت کرده‌م!
از مراجع قضایی خواستارم این جانب را همین الان دستگیر نمایند.
عدو شود سبب خیر، اگر خدا خواهد همان شب که به وب‌لاگ‌ش سر زده و.... تمام رمز‌های وب‌لاگ و جیمیل‌ش را عوض کرده که قبلی‌ها خیلی ساده بوده + تمامی سیستم‌های امنیتی جیمیل‌ش را نیز فعال نموده!
احتمالن که: مدتی نباشم سفر عید +  حکی که رفیق قول‌ش را داده!
پایان!
برای‌م شعر خواهی خواند؟ [ ۷ ]
پلڪــــ شیشـہ اے
۰۱ فروردين ۱۹:۳۰
چه دوست مهربونی دارید ها!

پاسخ :

این الان از کجاش معلومه!
پلڪــــ شیشـہ اے
۰۱ فروردين ۲۰:۱۶
خب به این زودی بخشیدتون دیگه!

پاسخ :

نه بابا خیلی پسریه با مرامیه!

حالا فرداش توی چت می‌گفت تو اگه وب‌لاگمو پاک‌م می‌کردی من چیزی نمی‌گفتم من فقط اون لحظه شوکه شده بودم!!!!!!!

البته معلوم بود که شر و ور می‌گه، برای همین بهش گفتم آره تو که راس می‌گی!

عصبانی شده بود زنگ زد به خونه‌مون مامان‌م گوشی برداشته، رفیق فکر کرده منم داد زده: بـــآبــــآ راس می‌گم!

بعد که مامانم منو صدا کرده گفت: من الان یه شوکه‌ی بزرگ‌تر خوردم....!

کلن به قول شما (من که نمی دونم) آدم خیلی خشه‌ای است (هست)!!
واقعیت سوسک زده
۰۱ فروردين ۲۰:۵۸

آخر وبلاگ آدم حک بشود گریه دارد !؟

من هم یکی وبلاگم را کلا کلا کلا حذف کرده , هیچ وقت نمی بخشمش ! البته که نمی دانم کیست !

پاسخ :

واقعن نداره! بابا یه کم احساس پیلیز! وب‌لاگ مثل بچه آدم می‌مونه! که براش زحمت کشیده بزر‌گ‌ش کرده!(البته این درباره‌ی رفیق صدق نمی‌کنه!). بعد اگه بچه‌تون رو بدزدند، نه نه بدتر بکشن‌ش گریه نمی‌کنید؟!

البته همین نبخشیدنه کار هم گریه رو تا حدودی انجام می‌ده!
پلڪــــ شیشـہ اے
۰۱ فروردين ۲۲:۴۲
اینجا باید بگید : آدم خیلی خشی هست.

خب چه خوب ..

پاسخ :

خیلی!

هو العشق
۰۶ فروردين ۱۱:۳۴
نچ نچ نچ نچ نچ چه کاری کردید!

پاسخ :

ای پسر بـــــــــــــــــــــی ادب!(با لحن خنده‌بازاری‌های قدیم!)

باز هم پست جدید دیگری هست!
پوریا جعفرزاده
۲۰ فروردين ۱۷:۲۷
ولی واقعا می گم تو اگه وبلاگم رو پاک هم میکردی باز هم می بخشیدمت.
آدرس وبلاگ جدیدم هم اینه:best-musics.blog.ir     اگه خواستی یه سری به این آدرس بزن.اگر هم خواستی برو دوباره هکش کن.
                                                                      پوریا جعفرزاده

پاسخ :

حالا برو بچه دیگه این قدر تبلیغ نکن یه دو تا پست واست گذاشتما!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
گر تو سری، سرک بکش
بایگانی مطالب







طراح اصلی قالب: عرفان ویرایش‌ شده برای میمای دوست‌داشتنی :)