صفحه‌ی 84

گفتم غم تو دارم... گفتم یا نگفتم؟ گفتم یا نگفتم؟


گفتم غم تو دارم، گفتا غم‌ت سر‌آید

گفتم که ماه من شو، گفتا اگر بر‌آید

 

گفتم ز مهرورزان رسم وفا بیاموز

گفتا ز خوب‌رویان این کار کمتر آید

 

گفتم که بر خیال‌ت راه نظر ببندم؟

گفتا که شب رو است او، از راه دیگر آید

 

گفتم که بوی زلفت گمراه عالم‌م کرد

گفتا اگر بدانی هم اوت رهبر آید

 

گفتم خوشا هوایی کز باد صبح خیزد

گفتا خنک نسیمی کز کوی دلبر آید

 

گفتم که نوش لعل‌ت ما را به آرزو کشت

گفتا تو بنده‌گی‌ کن، کو بنده پرور آید

 

گفتم دل رحیم‌ت کی عزم صلح دارد

گفتا مگوی با کس تا وقت آن سر ‌آید

 

گفتم زمان عشرت دیدی که چون سر ‌آمد

گفتا خموش حافظ کاین غصه هم سر آید


دم‌ت گرم حافظ!

برای‌م شعر خواهی خواند؟ [ ۱ ]
امیر مسعود حیدری پرچکوهی
۱۳ خرداد ۰۸:۵۱
سلام داداش درس خون به عبارتی جیگر خون.

ههه ههه
دمت گرم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
گر تو سری، سرک بکش
بایگانی مطالب







طراح اصلی قالب: عرفان ویرایش‌ شده برای میمای دوست‌داشتنی :)