صفحه‌ی 66

دیگه بی‌خیال زندگی شدم. این که دارم می‌شم شبیه یه آدم دیونه بارم خیلی عذاب آوره!این که تنبل شدم و درس نمی‌خونم و عینهو دیوونه‌ها فقط و فقط و فقط دارم رفع تکلیف می‌کنم. این که زندگی‌م شبیه هم شده و این که دیـونه باشی خیلی عذاب آوره!

پس بزن بریم بهشت!


برای‌م شعر خواهی خواند؟ [ ۶ ]
ننه آشنا
۲۲ آذر ۱۵:۴۰
چی شده ننه؟ نکنه گلاب تو روم رم به دیفار عاشق شدی؟

پاسخ :

بهله مگه بهت نگفتم؟
بهلول
۲۲ آذر ۱۵:۴۷
مگه بهشت رفتن الکیه؟

بیا خودم سرتو کچل کنم یه عمامه سرت بذارم یه عبا هم تنت کنم نخونده ملا بشی بری بهشت خخخخخخ

پاسخ :

عالم شدن چه آسان، آدم شدن چه سخت است.
ملاصدرا.
عالم شدن چه سخت است، آدم شدن محال است.
امام خمینی.
آشنا
۲۲ آذر ۱۷:۱۵
چی شده

پاسخ :

چی
 چی شده-؟

عارف عبداله‌زاده
۲۹ آذر ۱۱:۵۹
زندگی که درس خوندن و این چیزا نیست که حالا اگه حوصله‌ش نبود، بلند شی بیای اینجا بنویسی: دیگه بی‌خیال زندگی شدم.

پاسخ :

باشه!
پس چی بگم؟
بگم می‌مونم و می‌سوزم و می‌سازم؟
می‌رم بهشت بهترم هست!
بابا این دوست‌ت پدر ما رو  در آورده!
می‌گه صاف بشین!
عارف عبداله‌زاده
۲۹ آذر ۱۳:۵۰
یادم هست امیرخانی توی داستانِ سیستان‌ش یه جایی‌ش گفته بود که جوون‌های کشور ما به جای این‌که برن ببین چه اتفاقی افتاده، می‌رن مثلا از توی روزنامه‌ها خبرشو می‌خونن. می‌خوام همین حکم رو مسامحةً سرایت بدم به جواب تو: به جای این‌که بنویسی نمی‌تونی و نمی‌شه، بلند شو برو دنبالش که بشه، که بتونی!
+
خب راست گفته دیگه! 
مهدی، یکی هم بزن پس کله‌ش (:

پاسخ :

مسامحةً ینی چی؟
امتحان نمودم دیگه!
+
باشه!
مگه جرئت می‌کنم!
عارف عبداله‌زاده
۳۰ آذر ۱۳:۲۰
مسامحة تقریبا یعنی گیر بهش نده!

پاسخ :

باشه!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
گر تو سری، سرک بکش
بایگانی مطالب







طراح اصلی قالب: عرفان ویرایش‌ شده برای میمای دوست‌داشتنی :)