صفحه‌ی 49

من خط کش و تخته سیاه را دوست دارم
من بی الفبا هم خدا را دوست دارم
تصمیم کبری مال کبری بود آقا
من شیشه ی همسایه ها را دوست دارم
فکرت اسیر درس و مشق و انضباط است
از من نپرسیدی که انشاء دوست دارم
حتی به شاگرد بغل دستی نگفتم
آن خنده ها آن اخم ها را دوست دارم
بر چهره ات دود بخاری های نفتی
آن سرفه ها آن دود ها را دوست دارم
یک روز روی میز تحریرت نوشتم
آن کاپشن آن کفش ها را دوست دارم
می گفتم هرشب جای دل داری دستم
آن ترکه ها آن چوب ها را دوست دارم
وقتی نوشتم روی هرخط یک جریمه
فهمیدم آن جا نقطه ها را دوست دارم
آخر نفهمیدم چرا من بی اراده ؟
فردای روز جمعه ها را دوست دارم
ای کاش می شد چشم در چشمت بگویم !
آقا اجازه من شما را دوست دارم!

برای‌م شعر خواهی خواند؟ [ ۳ ]
طاها مهاجر
۳۱ شهریور ۱۴:۱۰

سلام

چطوری ؟ من هستم تو کجایی؟

پاسخ :

همون جایی که تو هستی!
هو العشق
۰۱ مهر ۱۲:۴۷

سلام

الان تبریک بگیم یا تسلیت بازگشایی مدارس رو؟

پاسخ :

هر دو گزینه صحیح است!
محمد
۰۱ مهر ۲۱:۲۷
دیگه وقت مدرسه است ومن خوشحالم توهم ازمن بهتر

پاسخ :

اصلن خوشحال نیست‌‌م
:دی
گر تو سری، سرک بکش
بایگانی مطالب







طراح اصلی قالب: عرفان ویرایش‌ شده برای میمای دوست‌داشتنی :)