صفحه‌ی 46

من برگشتم!
جی‌جی‌جی‌جین!
باید به عرض همه‌ی آن‌هایی که گفتند چه بی‌خبر آمدی و برخی که لیچار بارم کردند که چه‌قدر نامردی که بی سر و صدا اومدی اون‌وقت به ما هم سر نمی‌زنی و... برسانم که من نه در 1/مرداد و نه در 12/مرداد برگشته بودم به فضای مجازی بلکه فقط برنامه‌ای بود که از پیش تدارک دیده بودم.
وقتی که به 1 و 12 مرداد رسیدم آن قدر در آمپاس یا عامپاث بودم که نگو!
+من و حسن رضایی پرچکوهی مرداد92- گیلان - اشکور - روستای کلای‌پهلو
برای‌م شعر خواهی خواند؟ [ ۲ ]
مــا نــا
۳۰ مرداد ۱۹:۳۵
چقدر شما برادرا شبیه همید !
شما هم از قیافت کتاب خون بودن می باره !!!

پاسخ :

دیـــــــــــــــــــــــــــــــــگـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
هو العشق
۰۱ شهریور ۲۰:۳۱
رسیدن به خیر

پاسخ :

رسیده بودم.!
گر تو سری، سرک بکش
بایگانی مطالب







طراح اصلی قالب: عرفان ویرایش‌ شده برای میمای دوست‌داشتنی :)