صفحه‌ی 252

*/ وقتی که می‌خواهی زار بزنی و سرت بگذاری روی پای کسی تا با موهای‌ت بازی کند و تو برای‌ش غصه و رنج‌های‌ت را بگویی، اما آن کس نیست چه می‌کنی؟ خب با خودت حرف می‌زنی. اما اگر وقتی باشد که بخواهی سر روی پای آن فرد زار بزنی و از تنفر از خودت بگویی و نادانی‌ت و عین خر در گل دست و پا زدن و او نیست چه می‌کنی؟ خب معلوم است که با خودت حرف نمی‌زنی. معلوم است که گریه نمی‌کنی. فقط ادامه می‌دهی این زنده‌گی گند را. یک روز تمام می‌شود دیگر درست است؟ تمام می‌شود. وقتی که از مرگ، فقط برای این که می‌فهمی یک کسی به خاطر خودخواهی‌ش از نبودن‌ت ناراحت می‌شود و تو با نبودن‌ت هم به کسی آزار می‌رسانی، پیشمان می‌شوی، چه می‌توان کرد الا صبر؟ بالاخره یک روزی که به خودش اف می‌فرستد برای ساخت این بنده/*

برای‌م شعر خواهی خواند؟ [ ۹ ]
پلڪــــ شیشـہ اے
۱۰ مرداد ۱۱:۲۹
سلام.روزهای سختی هستن این موقعیت ها. فکر کنم واسه هممون یک وقتهایی پیش اومده. خوبیش اینه که میگذره. سعی کنیم بیشتر به خودمون روحیه بدیم. امیدمون رو از دست ندیم.حتما چیزای خوبی هستند که در آینده انتظارمون رو میکشند.

پاسخ :

سلام...
  شاید که آینده، از آن ما!
علی محمدرضایی
۱۰ مرداد ۲۳:۳۸
کاش یه روزمی آمد که دیگه مامنتظر تموم شدنش نباشیم و فقط به خوشی ها فک کنیم

پاسخ :

سلام...
  تنها این را دانم که این روزی وجود نداره. خودت باید به وجودش بیاری! شعار :)) والا به خدا. این دنیا هیچ‌وقت خوب گلستان نمی‌شه. فقط باید گلستان ببینی‌ش :))
   منو که می‌بینی این‌طورم به خاطر اینه که گلستان نمی‌بینم‌ش. چون یه لج‌بازم که فقط به بدیا گیر داده و همونام هی می‌آن پیش‌ش.
Unknown Human
۱۱ مرداد ۱۲:۵۹
خیلی قبول دارم این پستت رو ..
علاوه بر اینکه من گاها دلم نمیاد این خودخواه هارو ول کنم و برم .. دلم می‌سوزه براشون ..
یکی یا یه چی رو پیدا کن که صبر رو برات شیرین کنه :)

پاسخ :

سلام.
هر آدمی بالاخره یه روزی تنهات می‌ذاره. چون اون وظیفه‌ش خوب کردن تو  نیست. وظیفه‌ش خوب کردن خودش. پس تنهات می‌ذاره. آدما موجودات تنهای شبه اجتماعی‌ن.
علی محمدرضایی
۱۲ مرداد ۱۳:۰۶
منم دقیقا مث خودتم دیگه هی بدبختیا گیرمیدم هی میان سراغم
ودرضمن خودم میدونم همین روزی هیچوقت نمیاد ولی خب یه آرزو بود دیگه....
حداقل آرزوش رو که میتونیم بکنیم....
نه؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ :

سلام...
  هیچ دو نفر آدمی دقیقن مثل هم نیستن... .
 آرزو بر جوانان عیب نیست.
علی محمدرضایی
۱۴ مرداد ۱۲:۱۶
خب ازکجا معلوم اون ویژگی مال من نباشه و مال توعه؟؟؟
شاید تو داری از من تقلید میکنی.....
چون من دقیقا همون طور که گفتم هستم
بله عیب نیست...

پاسخ :

من نگفتم که آدما نمی‌تونن ویژه‌گی مشترک داشته باشن. تو گفتی من دقیقن مثل توام و من گفتم هیچ دو نفری دقیقن مثل هم نیستن.

عیب نیست ولی دل‌خش‌کنکی بیش نیست.
علی محمدرضایی
۱۷ مرداد ۰۹:۴۵
منظورم ازاون لحاظ دقیقا مث تو ام ودیگر هیچ...
مال ما همون دل خش کنک بسه

پاسخ :

خب.
فـ . میم
۲۵ مهر ۲۲:۵۴
میم. فتحه. نون.
لبخند.

پاسخ :

سلام.

جان‌م؟
فـ . میم
۲۸ مهر ۰۷:۱۲
سلام.
اشاره به اول شخص نفرد فارسی. :)

پاسخ :

!
فـ . میم
۰۱ آبان ۲۳:۴۲
می‌گم من هستم عزیزم. برای همیشه شنیدنت. :)

پاسخ :

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
گر تو سری، سرک بکش
بایگانی مطالب







طراح اصلی قالب: عرفان ویرایش‌ شده برای میمای دوست‌داشتنی :)