صفحه‌ی 202

الف.


سلام.

  رو آوردن دوباره به قایق ساخن یعنی پیدا شدن یک خلا و تن‌هایی جدید در وجودت که با وجود پر مشغله‌گی‌ت حس می‌کنی که بی‌کاری. یعنی نداشتن یک دوست ثابت و یک فرد که پای حرف‌های‌ت بنشیند. یعنی این که گاهی باید دیگران را مجبور کنی تا حرف‌ت را بشنوند. یعنی این که باز هم داری با چند نفر درگیر می‌شوی. حالا آن می‌خواهد معاون مدرسه‌ت باشد یا یک دوست، فرقی نمی‌کند. دوباره قایق ساختن یعنی تحلیل رفتن قوه‌ی تخلیه‌ت یا همان نوشتن، یعنی نداشتن شور و نشاط. یعنی که حتا برای راه رفتن در پیآده‌رو هم باید حتمن یک کاری بکنی وگرنه نمی‌توانی خودت را کنترل کنی، نه فقط جسم‌ت ، که حتا فکرت را هم نمی‌توانی کنترل کنی! یعنی داری دوباره بی‌دقت می‌شوی به جزئیات و به روبه‌رو که با کله بخوری به دختری. یعنی نیاز به یک هم‌راهی! نیاز به یک دوست که بتوانی چند ساعت را در فضای واقعی با هم بگذرانید و هی با هم مخالفت نکنید. هی با هم سر دعوا نداشته باشید. کسی که یتوانی هم‌راه‌ش تاب سوار شوی و او به این کار نگوید بچه‌بازی. کسی که کتاب بخواند یا حتا بتواند درک کند کتاب خواندن را.

  هم‌این فقط.

برای‌م شعر خواهی خواند؟ [ ۷ ]
زهـرا ...
۱۱ آذر ۱۷:۳۳
به این نوشته احساس نزدیکی عجیبی میکنم ... :((

پاسخ :

خوش‌حال‌م که تن‌هام!


و ناراحت‌م که تن‌هام!
فاطمه .ح
۱۱ آذر ۱۸:۰۵
بهتره از قایق هات عکس بگیری، فتوگرافر جوان.

پاسخ :

عکس دارم تو دوربینه! یادم باشه هفته‌ی بعد میارم!
علی محمدرضایی
۱۲ آذر ۱۱:۰۲

من هم جدیدا خیلی احساس تنهایی میکنم

پاسخ :

چه بد!
واقعیت سوسک زده
۱۵ آذر ۲۰:۵۹
هست مگه ؟

پاسخ :

کاش بود.
فـ . میم
۲۳ شهریور ۲۱:۴۲
من هستم ، و خوشحالم از بودنم
و می‌دانم که می‌دانی
و تو هستی و خوشحالی که هستی و می‌دانی که می‌دانم!
🦌🐳

پاسخ :

سلام.

گاهی وقتا قلب آدم یه جور دیگه می‌زنه... مثلن وقتی که یه کامنت می‌خونه!
فـ . میم
۲۸ شهریور ۰۹:۲۸
روی دوش من ! :)

پاسخ :

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
گر تو سری، سرک بکش
بایگانی مطالب







طراح اصلی قالب: عرفان ویرایش‌ شده برای میمای دوست‌داشتنی :)