صفحه‌ی 181

*/4شمّبه/*
الف.


سلام.
برنامه‌ی‌مان دو زنگ هنرهای تجسمی با مسدر ضیایی و دو زنگ ادبیات و زبان فارسی با مسدر شادیان.
آقای ضیایی خودش می‌گوید که خیلی سخت‌گیر است.  خب یک تمرین گفته بود که به عبارتی جالب بود. و خب برای هفته‌ی بعد راپید خواست کاغذ A4 زیاد و مداد و اتود. گفت کم کم زیادتر هم می‌شوند. نمره هم ژوژمان! و گفت باید تا آخر ترم طوری کار کنید که روی‌م بشود که بگم آثارتان را بزنند روی دیوار. مسدر شادیان بسکتبالیست حرفه‌ای‌ست که زانوی‌ش بر فنا رفته و در کل خیلی خوب بود. داشتم می‌آمدم، خانه، سوار ماشین‌ش بود! رسید به من گفت خداحافظ عزیزم!
برای‌م شعر خواهی خواند؟ [ ۴ ]
عرفـــــ ـــان
۱۵ مهر ۱۰:۵۳
این معلماو استادا چون میخوان بگن خیلی خفنن سخت میگیرن :)

پاسخ :

من دوست دارم!
علی محمدرضایی
۱۵ مهر ۱۵:۲۷
منم بانظربالایی موافقم.

پاسخ :

من مخالف‌م!
بق بقو
۱۵ مهر ۲۳:۵۱
تا باشه استاد سخت گیر ودلسوز

پاسخ :

:)
زهـرا ...
۱۶ مهر ۰۰:۱۳
تجربه نشون داده دبیر هرچی سخت تر ، بهتر ...!
واسه منکه همیشه همینطور بوده ...

پاسخ :

من‌م هم‌این رو می‌گم!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
گر تو سری، سرک بکش
بایگانی مطالب







طراح اصلی قالب: عرفان ویرایش‌ شده برای میمای دوست‌داشتنی :)