صفحه‌ی 17

به نام نامی‌اش...
سلام
چند سوال در ابتدا:
برای چی باید ورزش کرد حتی اگر شده با زور پدر؟
وقتی ورزشی را بلد نیستی و از آن خوشت نمی‌آید چرا مربی ورزش تو را به همان تیم می‌فرستد؟ و بعدش برای گل خوردن، سوتی دادن و.... باید از بازی اخراجت کنند؟
خب فِکِر کنم کل متن رو با همن چند تا سوال لو دادم ( ! )
خب همینطور که در سوالات اومد شد دیگه، یعنی پدر به معلم ورزش ما گفته‌اند که هر طور شده باید جناب بنده ورزش بِنَمایم و از آن طرف در مدرسه لندهورِ ‌ما  که نه سالن دارد نه میز پینگ‌پونگ فقط3-2 ورزشی می‌توان کرد که یکی‌ش هندبال است که سررشته ندارم دومی‌ش والیبال است که کوتاه قدتر از من هم وجود دارد و بازی می‌کند آنوقت من نقش هلو انجیری را آن وسط اجرا می‌کنم بدین صورت:
تمامی سرویس‌هایی را که به من می‌رسد می‌بخشم زیرا به فکر تیم بوده‌ام نمی‌خواهم که امتیاز از آن حریف شود و در عوض جواب توپ‌هایی را که به سمت من می‌آید با جای خالی می‌دهم و همین موقع است که آسمان به سرت می‌آید از دست تیمی‌ها....
سومین ورزش مدرسه‌مان که من از آن متنفرم ولی به دلیل این که در بهتر از والیبال آن را بلدم و درآن اگر به شکل یک مجسمه‌ هم باشم فایده دارم من را در آن راه می‌دهند(در والیبال هم راهم می‌دهند ولی فقط هلو انجیری‌ام دیگه(!) ): فوتبال.
من از فوتبال بدم می‌آید نه به آن دلیل بلکه به این دلیل:
زیرا همش در خط دفاع‌ام(یا دروازه)، پس از هر بازی پاهایم درد می‌گیرد، کتانی‌های سیاهم را که هروز تمیز می‌کنم از دوباره کثیف می‌شوند، از مهدکودک تا به الان کم توپ به پایم می‌رسید و کم در دستم می‌ماند، خطا در آن زیاد است و همین.
در کل در مواقع فوتبال هم بدرد چندانی نمی‌خورم چون همش 3-2 تا گل می‌خورم بقیه سرم داد می‌کشند و من می‌روم بیرون آخر چرا من باید ورزش کنم؟
سوال هفته: من برای چی باید ورزش کنم؟
1. زور است.
2. برای بدن فایده دارد.
3. هویجوری.
4. ....... (در این جا چیزی غیر از گزینه های بالا را بنویسید)
راهنمایی: (سفید رنگ است)گزینه 2 غلط است چون من روزانه برای رفتن به مدرسه دوچرخه سواری می‌کنم.
آدرس هایی که می‌توانید جواب‌های‌تان را ارسال کنید:
سامانه پیامکی:
کلاغ کلاغ 30000 ( ! )
سامانه اینترنتی:
www. Kalaq.cam ) ! (( ! )
تلفن گویا:
12کلاغ3کلاغ2265 ( ! )
آدرس:
کلاغ آباد، خیابان سردار کلاغ سیاه‌‌نیا، بلوار کلاغ فداکار سفید پر،کوچه اول، بغل سوپر مارکت کلاغ نیوز، طبقه سوم واحد 9 منزل آقای وحیدکوچولو تنها در بین کلاغ‌ها( ! )
کدپستی:
 3321- کلاغ - 6558- کلاغ × کلاغ - 3258959 
و درآخر درباره شعر، تصویر(نقاشی خودم) و قالب وبلاگ هم کلاغ بدهید. 
همیشه خداحافظتان باشد.
برای‌م شعر خواهی خواند؟ [ ۵ ]
دشتْ‌بان
۱۸ آذر ۰۱:۳۸
وقتی یکی از این سه تا رو دوست داشته باشی، و اصلن هم حرف بقیه بچه‌ها برات مهم نباشه، و سعی و تلاش و کوشش هم بکنی، می‌تونی حتا تا تیم ملی هم بری. ولی خب، تو هیچ‌کدوم از اینا رو نداری...



:) - (:
سیده
۲۰ آذر ۰۷:۵۲
خب برو فوتبال و نقش تیرک دروازه رو بازی کن
چرا همیشه دفاع بازی میکنی خب؟

گزینه ی یک و دو!
نقاشی ت رو هم که قبلا گفتم خیلی قشنگه :)



تیرک دروازه هم داریم!
جناق آقای کاپیتان می‌فرمایند!
خوبه حالا گفتم گزینه دو غلطِ
عوضش کنم چی؟
رضا
۲۵ آذر ۰۴:۳۹
میگن یه فضا نوردی توی سفینه تنها بود
بعدش یه صدای تق تقی هی میومد..دیوونش کرده بود
رفت دنبال صدا تا رفعش کنه
هرچی گشت پیداش نکرد
بعد پیش خودش گفت من که نمیتونم صدارو ساکت کنم..پس بیام قبولش کنم..
تازه اون تق تقه که اصلا غیر قابل تحمل بوده..باز این ورزشایی که نوشتی رو میشه تحمل کرد
گذری هم هستن



خب من که تق تق رو نشنیدم شاید قابل تحمل باشه.
راستی شما می‌گین می‌گن از کجا که راست باشه؟
منم دارم عادت می‌کنم.
::

دشتْ‌بان
۰۳ دی ۰۹:۲۹
نمی‌خوای پست جدید بزنی؟



چرا! الساعه
فــــ . میم
۰۹ خرداد ۱۶:۳۳
اجبار گند می‌زند به همه چیز.

پاسخ :

سلام...

گندا... گند!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
گر تو سری، سرک بکش
بایگانی مطالب







طراح اصلی قالب: عرفان ویرایش‌ شده برای میمای دوست‌داشتنی :)