صفحه‌ی 12

سلام.
من داشتم فکر می‌کردم که چی بنویسم که شما خوشتون بیاد. بعد به این نتیجه رسیدم که بگم امسال تولدم چه جوری بود.
بگم؟
نگم؟
می‌گم:
امسال یه روز عصر، تو پرچکوه داشتم با لپ‌تاپ بازی می‌کردم که مامانم رفت مهمونمون رو آوُرد بعد من رو فرستاد دنبال نخود ‌مشکی(نخود سیاه)!
همین‌طوری دنبال نخود مشکی می‌گشتم که یکهو مامانم صدام کرد
رفتم تو اتاق دیدم که چه کیک خوشگلی روی زمینِ اتاقه که مهمونمون با دوربینش وارد شد...
...
تولد امسال من پنجشنبه بود. بعدش مامانم اینا چهارشنبه تولد گرفتن!
من درباره این موضوع جر و بحث کردم!
اینم از پست امروز!
شما بگین در پست‌های بعدی چی بنویسم.
ممنون.(البته به قول داداشم در اون جا جمله بندیم غلط بوده به همین خاطر این جا درستش کردم.(البته فقط یه مورد بود.))
 خداحافظ.
برای‌م شعر خواهی خواند؟ [ ۶ ]
احمد
۱۳ آبان ۰۱:۱۱
کودک درون؟!!!




واقعا که!
با اینکه دوست خوبم..... رو ما درست کردیم اون وقت شما می‌رین باهاش یه دیالوگ واسه یه آدم بزرگ درست می‌کنید اینش به درک اما ما می‌فهمیم یعنی چی بعد اون وقت شما خودتون کودک درون رو درست می‌کنید بعد من ازش استفاده می‌کنم می‌نویسید:
کودک درون؟!!!
نچ نچ نچ نچ نچ نچ نچ چن نچ نچ نچ نچ نچ نچ نچ نچ نچ نچ نچ نچ نچ نچ نچ نچ نچ نچ نچ نچ
مثلاً این اصاصاً رو معنی‌ش رو می‌دونیم یعنی چی بعد ازش استفاده می کنیم.
نچ نچ نچ نچ نچ نچ نچ چن نچ نچ نچ نچ نچ نچ نچ نچ نچ نچ نچ نچ نچ نچ نچ نچ نچ نچ نچ نچ
....................................
اصاصاً به کسانی که با اینکه بزرگ شدن ولی سر زنده و شاداب‌ن و بعضی اوقات حرکات کودکانه انجام می‌دهند دارای کودک درون نامیده می‌شوند!
و کسانی که کودک درون ندارن اینطور نیستند.
(با عرض معذرت از این که عصبانی شدم ولی حق داشتم. خب حالا افتاد؟)
سیده
۱۳ آبان ۰۶:۲۰
میشه کودک درون آدم زنده باشه ولی با زبون کوچولویی حرف نزنه. نمیشه؟میشه ها




دقیقاً مثل اینکه یه نفر ایرانی باشه تو خود ایران زندگی کنه ولی بلد نباشه فارسی صحبت کنه. نمی‌شه دیگه باید فارسی رو بلد باشه حالا می‌خواد انگلیسی صحبت کنه یا عربی یا....
اصلش باید فارسی رو بلد باشه دیگه!
حل شد؟
دشتْ‌بان
۱۵ آبان ۱۳:۲۲
روح کودکی از جامعه رفته داداش!
کار کار انگلیسی‌های بی‌رحمه!!!!!
فــــ . میم
۰۷ خرداد ۱۳:۲۶
دنیای ِ شما آدم بزرگ‌ها.

شازده کوچولوطور.

پاسخ :

سلام...
وقتی یه کتابی برای بچّه زوده ولی می‌دن دست‌ش :)) خیلی تو جوّش بودم... البته الآن هم در یه سری مفاهیم عمیق که از اون موقع مونده هستم... ولی خب ظاهرش رفته!
فــــ . میم
۰۸ خرداد ۲۱:۰۷
فهمیدی چی شد؟
کامنتو برای پست اشتباهی گذاشتم! :| :| :|

می خواستم برای پستی بذارمش که توش نوشتی دنیای شما آدم برزرگرا و شما چقد بدید و فلان.


پاسخ :

توی جواب کامنتای هم‌این پست هم شما آدم بزرگا اومده:) در کل جوش بود اون موقع... پست‌ش یکی دو تا بالاتر فرق نداره!
فــــ . میم
۰۹ خرداد ۱۶:۲۶
وقتی به خنگ بازی‌ها عادت می‌کنیم به روایتِ تصویر :|:))
خنگ نیستم. کله‌ام پره.

پاسخ :

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
گر تو سری، سرک بکش
بایگانی مطالب







طراح اصلی قالب: عرفان ویرایش‌ شده برای میمای دوست‌داشتنی :)