صفحه‌ی 11

به نام اعظم او ....
سِلو.
من داستم فک می‌تردم ته تی بنبیسم ته توما توشتون بیاد.بت به تین نتیژه رسیندم ته بدم اسمال تویدم ته شتلی بوت.
بدم؟
ندم؟
می‌دم:
اسمال یه دت پرچتوه داشتم با لق‌تاق بادی می‌دردم که مامایم یفت مهمونمون یو آبرد بد من‌یو برستاد دیبال نقود ‌مشتی!
همبین‌طوی که دیبال نقود مشتی می‌دشتم ته یه دو مامایم صدام کدر. یفتم تو دوتاق دیدم ته چه تیت خوشتلی رودِ زمبینِ دوتاق مهمونمون با دوبرینش وارد سد....
...
تیلد من اسمال پنژژنبه بوت. بعدژ مامایم ایا باسم ژاهارژنبه تَیلُد درفتن!
من در این مودوع باداشون در و بس تردم!
اینم از ژُست ارموز!
شما بدین در ژست های بعدی تی بنبیسم.
منمون.
خدادظ.


پس نوشت:

سِلو.
خوبین؟
خوشین؟
من این‌دفعه واسه این که نمی‌دونستم چی بنویسم، همین طوری با لهجه شروع کردم به نوشتن به صورت کولوچویی. اوایل برای این که شما هم بتونید بخونید، پرانتز باز می‌کردم بعد به سرم زد که یه متن به زبون سلیس کولوچویی بنویسم و شما اون رو ترجمه کنید و بعد به ترتیب به اولین نفری که جواب رو بفرسته تا آخرین نفر جوایزی اهدا خواهد شد!
-    اَلَکی(تیکه زبون یکی از بازیگرهای تازه وارد که در مجموعه مسیر انحرافی بازی کرده بود در قسمت‌های پایانی)
-    راستکی!!
کسی م که نمی خواد جواب بده باید تا پست  بعدی صبر کنه چون اینم یکی از پست‌هام که فقط به زبون کولوچویی نوشته شده پست بعدی هم همینِ که فقط ترجمه شده وهمچنین اسامی برندگان هم هست!!
اگر به سوالم هم که در متن هست جواب بدید متشکر می‌شوم!!
متن ترجمه شده در پست بعدی وجود داره!!
جوایز برندگان در ادامه مطلب می‌باشد.
خدادظ!


جوایز برندگان:
نفر اول: پیام تبریک،10 گلِ سرخ و 2 نیشخند!
دوم: پیام تبریک ، 5 گلِ سرخ و 1 نیشخند!
سوم: پیام تبریک ، 2 گلِ سرخ و 1 لبخند!
چهارم: پیام تبریک ، 1 گلِ سرخ و 2 لبخند!
پنجم: پیام تبریک ، خونسرد و 3 لبخند!
و نفرات بعدی: پیام تأسف، گریه، ناخوش!
اهدا می‌گردد!!
خدادظ.


برای‌م شعر خواهی خواند؟ [ ۶ ]
بهنام.ج
۰۶ آبان ۰۲:۳۴
خل دیوونه یکی یدونه! همین!‌




باش
ماهِد
۰۶ آبان ۰۳:۱۴
موقع اهدای جوایز خبرم کن میتونی از من کمک بگیری



بخشید خودم می‌تونم ولی اگه نیاز بود باشه!
مانا
۰۶ آبان ۱۹:۰۷
خب نباید جوایزو لو می دادی...
من تا نصفه های متنتو خوندم و فهمیدم چیه...اما دیگه بقیه اشو ادامه ندادم با عضر مقرذت !




خب مثه اینکه هیچکس هیچی نفهمیده به جز شما!
احمد
۰۶ آبان ۲۱:۳۰
حرفه ای شدی!!!



بله دیگه ما اینیم!(شوخی بود مغرور نیستم!)

پاسخ :

بله دیگه ما اینیم!
سیده
۰۸ آبان ۰۷:۰۳
این دیگه زبون کوچولویی رو رد کرده! فک نکنم یه بچه کوچولو هم بفهمه چی نوشتی



خب شما که کوچولو نیستی!
میم
۰۹ آبان ۰۲:۱۳
هیچکس زاغچه ای را سر یک مزرعه جدی نگرفت



:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
گر تو سری، سرک بکش
بایگانی مطالب







طراح اصلی قالب: عرفان ویرایش‌ شده برای میمای دوست‌داشتنی :)