صفحه‌ی 182

الف.


سلام. ساعتِ شش و ربعِ صبح هم که باشد، اگر آدم حوصله یک ربع نوشتن داشته باشد، هر چند موضوعی نداشته باشد و هر چند که ننوشته باشد چند روزی، چیزی، باز هم می‌تواند بنویسد، حتا اگر خواب‌ش بیاید!

  ام‌روز دوشنبه است. چندم‌ش را نمی‌دانم، مهرِ نود چهار. ام‌روز روزی‌ست که یک زنگ عربی و دینی داریم. هر چند شاید خوش نیاید دل‌مان را و یا خوش نیامده باشد، ولی به قولِ مهدی، باید سعی به دوست داشتنِ دروس کنم، برای هدفی به درد نخور، برای نمره. زنده‌گی کل‌ش چیزِ به درد نخوری نمون می‌کند. آدم می‌خواهد به چی برسد؟ آدم هیچ‌وقت غرقِ چیز‌هایِ خوبِ زنده‌گی نمی‌شود. غرقِ پول‌ش می‌شود، غرقِ بدبختی‌هایِ روزانه و بدخوابی‌هایِ شبانه! که چه بشود؟ آدم فقیر زنده‌گی کند ولی با آرامش خیلی به‌تر است، از...، از چی؟


شش و ربعِ دوشنبه!

برای‌م شعر خواهی خواند؟ [ ۹ ]
فاطمه .ح
۱۵ مهر ۲۳:۱۶
پونزدهم

پاسخ :

 پونزدهم که ام‌روزِ!

دختر جان! 

من دوشنبه رو گفتم.
زهـرا ...
۱۶ مهر ۰۰:۱۶
بدبختی ها فقط زیادی به چشم میان!
خودشونو تابلو میکنن ...!

پاسخ :

خوش‌بختی‌ای هم هست؟
زهـرا ...
۱۶ مهر ۰۹:۰۷
چرا نباشه؟
همه چیز بستگی به خودِ آدم داره ...

پاسخ :

من نه خودم بلکه زنده‌گی همه رو مد نظر دارم!
Death MJ
۱۶ مهر ۱۱:۲۹
حال خوب؛ بهترین انتخاب برای زندگی ای که مجبورش هستیم.
حالی که تو برای خود و دیگران رقم میزنی. و همواره حال خوب از حال بد مقدارش کمتر است.
واقعیات را نباید کتمان کرد.

پاسخ :

:)
زهـرا ...
۱۶ مهر ۱۳:۴۵
شاید اون آدما خودشون نمیخوان احساس خوشبختی کنن

پاسخ :

کل زنده‌گی‌شون رو مثلن فدایِ خوش‌بختی (پول) می‌کنند.
زهـرا ...
۱۷ مهر ۰۲:۲۳
خوشبختی یه حس درونیه. 
تو بدترین شرایط هم میشه حسش کرد!
بستگی به نگاه آدما به زندگی داره ...

پاسخ :

:)
parisa .A
۱۷ مهر ۰۷:۱۲
:|
من همیشه ی خدا با دینی و قرآن و عربی مشکل دارم !
تازه امسال یک عدد دبیر ِ گرامی ای اومده میگه اینا تو زندگی به دردت میخوره :|
زیست و ریاضی و اینا ک اینطور نیست ! 
ما نیاز داریم ب خدا تو زندگی :|

پاسخ :

:)
فــــ . میم
۲۸ مرداد ۱۲:۰۵
که زورقِ گل نشسته‌ای است، زندگی!

پاسخ :

سلام.

شعر حساب، کتاب نداره!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
گر تو سری، سرک بکش
بایگانی مطالب







طراح اصلی قالب: عرفان ویرایش‌ شده برای میمای دوست‌داشتنی :)