صفحه‌ی 99

به‌نام او

بهترین رفیق دنیا روزی آمد و خودش را چسباند به ما با لبخند روی صورت‌ش که بیش‌تر شبیه ابله‌ها (یا افراد مبتلا به مُنگُلیسم) بود. اردوی بوستان علوی که ما به عشق شهربازی‌ش رفتیم که بسته بود. خودش چسباند به ما و کارشناسان نیز دلیل‌ش را نمی‌دانند! و سپس کار احمقانه‌ی دیگرش را شروع کرد، دسته‌ای گل چید و بعد تعارف‌ش کرد به من و گفت «با من ازدواج می‌کنی؟»

بهترین رفیق دنیا مسئول کتاب‌خانه بود برای همین می‌دیدم‌ش گاهاتی، با همان لبخند، احمقانه!

بهترین رفیق بود کسی که اولین بار که نه، ولی برای چندمین بار برای او حرف‌های‌م را بازگو کردم!

بهترین رفیق دنیا ینی کسی که سر قراری که منسوخ شده بود هم اومد!

برای‌م شعر خواهی خواند؟ [ ۵ ]
هوالعشق
۱۸ بهمن ۲۲:۱۴
حالا چرا احمق؟؟

پاسخ :

چون خیلی دوسش دارم!
نمی‌تونم تعریف کنم که چه کارا می‌کنه! مثلا یه گوشی که نه چن تا گوشی داره که همه‌شون رو پوکونده! حالا چطوری‌ش دیگه بماند مثلا یکی‌شون رو از این طرف باغچه انداخته اون ور!که بیوفته رو چمنا (کل داشت با دوستاش که هر کی بلند بنداازه اونم گوشی رو!) بعد اونم انداخته از چمنا رد شده رفته روی اسفالت لت پار شده! حالا هم به عنوان خاطره تعریف می‌کنه!اون وخ ما یه گوشی نداریم که..... .
 از این‌ها بگذریم به نظر من خودم من خودم هم احمق‌م، حالا به بقیه کار ندارم ولی خب زند‌ه‌گی اصلن بدون حماقت نمی‌چسبه، نمی‌شه همه‌کارها رو از روی عقل و منطق انجام داد که آخه... .
کلن زند‌ه‌گی خودش یه حماقته اون توی این وضعیت پس ایرادی نداره که احمق باشه! البته از نظر من!

اگه غلط املایی داشتم ببخشید دیگه زیاد نمی‌نویسم، چون ساپروت نمی‌شم خخخخخ.
 کسی نظر نمی‌ذاره آدم تشویق شه که!

هو العشق
۲۰ بهمن ۰۰:۳۳
اوهوم قانع شدم
بنویس من میخونمت :-)

پاسخ :

ممنون!
پلڪــــ شیشـہ اے
۲۰ بهمن ۰۱:۰۰
رفیقه شبیه منگلا بود یا منگل بود ؟
کوچیکه؟ 
 گفتی مسئول کتابخونه پس بزرگتر شماست. 

خخخ

پاسخ :

امروز بهش زنگ زده بودم،پست رو به اضافه‌ی کامنت شما براش خوندم  گفت من هک‌ت می‌کنم خودم جوابشو می‌دم!خخخخخخخخخخخخ بزرگتر فقط دوماه!

منگلیسم یک بیماری‌ای هست که افرادی که عقب‌مانده ذهنی هستند دارای این بیماری‌ند!
به خدا، معلم زیستمون گفت!
پلڪــــ شیشـہ اے
۲۰ بهمن ۱۸:۲۷
بلی بلی من میدونم منگلیسم چیه. رشته مون تجربی بود... الان گرفتم قضیه چیه. کامل ... سلام ما رو به رفیق تون برسونین بگین راضی به زحمتش نیستیم (هک و اینا رو میگم)

پاسخ :

حتمن!
فــــ . میم
۱۵ خرداد ۰۲:۱۳
«من خودم هم احمق‌م، حالا به بقیه کار ندارم ولی خب زند‌ه‌گی اصلن بدون حماقت نمی‌چسبه، نمی‌شه همه‌کارها رو از روی عقل و منطق انجام داد که آخه.»

این‌جا کپی‌لفت برقرار است، آسوده باشید:)

اسمش حماقت نیست، دیوانگیه. به زعم من البته.

پاسخ :

سلام...

اسم مهم نیست! مفهوم را چسبید!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
گر تو سری، سرک بکش
بایگانی مطالب







طراح اصلی قالب: عرفان ویرایش‌ شده برای میمای دوست‌داشتنی :)