صفحه‌ی 82


من نقاش بزرگ این سرزمین تصمیم به رونمایی از بهترین اثرات خود گرفته‌ام!!!
اولین آبشار‌یکه کشیدم!


این‌هم یک منظره‌ی دل انگیز!


اگر متن بغل‌ش خوب دیده نمی‌شود ببخشید:« در این منظره‌ی دل انگیز خورشید گیسوان‌ش را بر باد می‌دهد!»
این مرد که می‌بینی بسیار حزین است!
از ابتدا مرد نبوده! :)) قبل از این که سبیل‌ش را بکشم از پدرم پرسیدم به نظر تو این مرده یا زن؟ گفت مرد. گفتم از کجا می‌گی؟ گفت قبلن تله‌وزیون یه کارتونی نشان می‌داد که یکی از شخصیت‌هایش شبیه این بوده!


و اما آخرین و بهترین اثرم!


مسابقه‌ی ما همینه بگید شخصیت اصلی این نقاشی رو پیدا یا اگه می‌تونید یه توضیح در مورد‌ش بدید!
اسم این نقاشی هست: بانو با گیس پریشان!

برای‌م شعر خواهی خواند؟ [ ۱۰ ]
ابوالحسن جعفری بلالمی
۲۲ فروردين ۱۲:۲۲
از آن جایی که پیداست این چیزی که در کنار سنگ است پتک
و با آن این سنگ شکسته . اما بغیه این نقاشی را نمیگم چون باید کسان
زیادی توضیح دهند ولی هر چند که خودم می دونم .

پاسخ :

بقیه نه بغیه!
ابوالحسن جعفری بلالمی
۲۷ فروردين ۲۳:۵۵
ببخشید من هواسم پرت بود اشتباه کردم به بزرگواری خودت منو ببخش

پاسخ :

حواسم نه هواسم!
آشنا
۲۸ فروردين ۲۱:۲۰
سلام خوبی

طراحی هات قشنگن..درختت بی بر هستش چرا؟

در طرح  آخری اون تخته سنگ یه بانوی تنهاست ..

پاسخ :

کمی تا قسمتی نزدیک شدی!!
ابوالحسن جعفری بلالمی
۲۸ فروردين ۲۳:۳۳
 بله فقط غلط بگیر من حالم امروز بده نمی دونم چی دارم میگم
  غلط زیاد مینوسم .
الان می خوام غلط بنوسم . من امروز هالم خوب نیست نمی دانم خه میگم اینم غلط

پاسخ :

هالم نه: حالم!
خه نه: چی! 
آشنا
۲۹ فروردين ۱۰:۴۱
دو نفر بودند...مرد رفت....و زن مونده غمگین

اون وسط نقاشی، گیتار مرد باقی مونده.....


واویلا نمک رو زخمم ریختی بچه...گریه در حد جیغ بنفش

پاسخ :

خیلی دور شدی!
گیتار کجیه؟ من ببینم؟
آشنا
۲۹ فروردين ۱۰:۵۵
یه درخت بی بر

خورشید گیس فشانده

تخته سنگی زن گونه

سه درختچه

دو تپه

واون وسط نمیدونم عکس چیه....شاید صورتی درهم ریخته...دو چشم در کنارش افتاده .....کنارش چیزی شبیهه گیتار افتاده


بازم اشتباه کردم؟

پاسخ :

الان کمک می‌کنم!
آشنا
۲۹ فروردين ۱۱:۰۱

هرچیه مربوط به اون تصویر و سط نقاشیه..ممکنه عکس بیل و قبر باشه؟

پاسخ :

کمک رو خوندی ننه؟
آشنا
۲۹ فروردين ۱۱:۰۷
یه نفر با پتک زده مجسمه ی زن رو نصف کرده


پرتاب شده  روبروی خورشید...جای مجسمه باقی مانده و دو چشمش بر زمین افتاده

پاسخ :

؟؟؟؟؟
بی‌خیال کمی تا قسمتی درست گفتی برو نقاشی‌ت رو بکش منم پست جدید می‌ذارم + جواب!!!!
فــــ . میم
۱۱ خرداد ۱۹:۱۳
فور خودم؟ :)))

من اون نقاشی آخریِ رو بودم، حسش کردم. دوسش دارم.

پاسخ :

سلام...

بلی... من کسی رو نداشتم که بدم به کسی...

:)
فــــ . میم
۱۳ خرداد ۲۲:۲۳
اصن تا خودِ آدم هست، چرا بقیه؟ :)

پاسخ :

...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
گر تو سری، سرک بکش
بایگانی مطالب







طراح اصلی قالب: عرفان ویرایش‌ شده برای میمای دوست‌داشتنی :)