صفحه‌ی 74

فیلمی بود که خیلی دوست‌ش دارم!

برای این که من نوجوان‌م و چنین رابطه‌هایی با دوستان‌م داشته‌ام می‌تونم بگم که رنجرو رو درک می‌کنم!

اولین فیلمی بود که در بعضی‌ قسمت‌هاش خندیدم و در بعضی قسمت‌هاش خیلی ناراحت شدم!

بد نیست یه بار به سلیقه‌ی من برید یه فیلم ببینید! :)

برای‌م شعر خواهی خواند؟ [ ۲ ]
آشنا
۱۹ دی ۱۰:۲۴
باشه اگه فیلمش اومد می رم می بینم اگرم شد می خرمش اگرم شد دانلودش میکنم....فقط بخاطر امیرک وحیدکم

پاسخ :

قربون‌ت!
آشنا
۱۹ دی ۱۰:۲۷
بفرما یه پسر سبزه رو   گذاشتن تو فیلمشون که چی؟ که بگن خوزستانیها همشون ملحه هستن ...الان جیغ می کشم تا گوشات بگه ویییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینگ

پاسخ :

چی‌کار کنم خب؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
گر تو سری، سرک بکش
بایگانی مطالب







طراح اصلی قالب: عرفان ویرایش‌ شده برای میمای دوست‌داشتنی :)