صفحه‌ی 70

کاش زندگی یک نواخت نبود.
کاش می‌شد با هیچ خوش بود.
کاش و ای کاش و.... .
با همه‌ی این ای کاش‌ها زندگی در جریان است و اگر نبود حتما که یا خودکشی می‌کردیم یا عین نمی‌دانم چی زندگی می‌کردیم! چون به نظر من همه‌ی حیوانات جز انسان‌ها خوش بخت‌ن. ولی این انسان هستند که به خاطر زیاده خواهی‌های تمام نشدنی خودشان را به فلاک‌ت می‌رسانند.
پس آرزو کنیم، اما آرزویی که بتونیم بهش برسیم.
برای‌م شعر خواهی خواند؟ [ ۶ ]
آشنا
۰۴ دی ۱۸:۱۷
نمره املا 17
از هر غلط 10 بار بنویس

خودکشی-خوشبختن-فلاکت

پاسخ :

من رسم الخط‌م همین طوریه. فقط خودکشی غلط بود به نظر من خانوم ملم.
آشنا
۰۴ دی ۱۸:۱۹
زندگی در جریان است

چه قبل از من چه بعد از من

فرصتها در حال پایان است

توشه باید برداشت

راه طولانیست

...........................
و
امضای اشی مشی زیباست

پاسخ :

شعر خودته؟
امضای‌ یکی از دوستام چنین فرمی داشت و من‌م از روی اون طرح و برداشتم که اسم  جواد هم توش هست. 
هو العشق
۰۴ دی ۲۳:۳۹
کاش رو کاشتن سبز نشد :پی

آرزوهات برآورده به خیر بشه انشالله

پاسخ :

جلمه اول‌تون رو معنی کنید لطفن.

ممنون.
آشنا
۰۵ دی ۱۳:۴۱
اینی که نوشتم شعر نبود

یک احساس  بود اومد و خودی نشون د اد و رفت

پاسخ :

تو راس می‌گی!
فــــ . میم
۱۱ خرداد ۱۹:۰۲
یه جمله ای هست که می گه اگه آرزویی توی دلت هست، پس حتمن پتانسیل رسیدن بهشو داری. :)

پاسخ :

سلام...

داشتن، و نخواستنِ درونی... باعث می‌شه که انگار کنی که به‌ش نمی‌رسی.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
گر تو سری، سرک بکش
بایگانی مطالب







طراح اصلی قالب: عرفان ویرایش‌ شده برای میمای دوست‌داشتنی :)