صفحه‌ی 38

گنجیشک اشمشی
 
گنجیشک‌ که اشیمشی؛
لب بوم ما نشین؛
بارون میاد خیس می‌شی؛
برف میاد گوله می‌شی؛
می‌افتی توحوض نقاشی؛
خیس می‌شی گوله می‌شی؛
می‌افتی تو حوض نقاشی؛
کی می‌گیره فراش باشی؛
کی می‌کشه قصاب باشی؛
کی می‌پزه آشپز باشی؛
کی می‌خوره حاکم باشی/حکیم باشی؛
گنجیشک که اشیمشی
 
دارم از نونوایی بر‌می‌گردم، که سر یه گنجیشک و بعد بدن‌ش‌ رو می‌بینم. 
آخه نامردا،
کثافتا،
آشغالا،
برای چی الکی گنجیشکِ بی‌چاره رو می‌کشین؟
گنجیشک کوچولو رو بر می‌دارم و می‌برم توی خاک دفن‌ش می‌کنم.
آخه مگه گنجیشک‌ها چه گناهی کردن؟
برای‌م شعر خواهی خواند؟ [ ۷ ]
آشنا
۲۷ خرداد ۱۴:۵۲
سلااااااااااااااام

یادم آوردی تو بچگی تنها دختری که تو کوچه تونست تو روی پسر قلدر محله بیاسته ودعواش کنه من بودم .نامرد گنجشک بینوارو با تیر وکمون میزد بعد می گرفتش تو مشتش دستشو محکم تکون می داد سرگنجشک تو دستش میموند وتن حیونکی پرت میشد گوشه ای.اون ابله به بقیه گفته بود به احترام....دیگه این کار رو نمیکنم بماند که بعدها که بزرگترشدم فهمیدم از من خوشش امده و خوشبختانه ما واسه همیشه از اون شهر رفتیم .خخخخخ

پاسخ :

چه جالب :)
هو العشق
۲۷ خرداد ۱۵:۳۱
سلام
بح بح مبارکا باشه.چه قالب قشنگی چه اسم قشنگی چه وب قشنگی[باصدای روباه مکار پایین درخت!]

پاسخ :

خب حالا چی می‌خواین؟
آشنا
۲۹ خرداد ۱۳:۵۸
سلام

آخی کوچولوی من چقدر پسری مظلوم و دوست داشتنی هستی مخصوصا اونجا که لب آب نشستی نانازی مادر خدا حفظت کنه واسه خانواده انشاالله ثمرتو ببینن آقا مهندس باهوش و مهربون

پاسخ :

سلام.
گفتم که من خوشگل‌م!؟!
ولی من نمی‌خوام مهندس شم!!...
باقی را در وب‌تون می‌گم!!!!!
هو العشق
۰۱ تیر ۰۱:۲۸
چقدر شبیه برادرتی!

پاسخ :

همیشه و در همه جا من این رو شنیده‌م، حالا اشکالی نداره شما هم بگید.
هو العشق
۰۱ تیر ۱۷:۰۷
ولی تو قشنگ تری
خوب شد؟ :دی

پاسخ :

همه همین رو می‌گن شمام بگید اشکال نداره.
آخه من  داداش‌م نه از ظاهر و نه باطن به هم حتی شبیه‌م نیستیم.
آشنا
۱۵ آبان ۱۷:۴۳
سلام پسری ام کجا رفته بودی ننه؟ /

نمیگی یه ننه مردنی رنجور رفتنی داری خخخخخ

پاسخ :

من از وقتی اومدم دنبال‌ت بودم عزیز. تو وب‌ت رو بی اجازه عوض کردی!!! 
ابوالحسن کوچولو
۰۲ بهمن ۲۳:۱۶
اول سلام . دوم  به قول تو واقعا بی شرفن من از اونا بیشتر بدم اومد آخه گونجیشک ها چه گناهی کردند؟
گناهشون فقط اینه که از ما کوچک تر ند و بعضی بچه های مسخره
مزاحم اونا میشن .

پاسخ :

گنجیشکای بی‌چاره!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
گر تو سری، سرک بکش
بایگانی مطالب







طراح اصلی قالب: عرفان ویرایش‌ شده برای میمای دوست‌داشتنی :)