صفحه‌ی 32

به‌نام خدا
دست‌تان در نکند


دست‌تان درد نکند که این‌قدر زیاد یک کلاغ چل کلاغ می‌گذارید.
دست‌تان درد نکند که این‌قدر زیاد با محبت هستید.
دست‌تان درد نکند که دل من بی‌چاره را شاد کردید و  روز سه شنبه به من تبریک گفتید و یک کلاغ چل کلاغ ‌های محبت آمیز دادید.(ربط‌ش را در تقویم و در پروفایل من، پیدا کنید.)
 این‌قدر دست‌تان درد نکند که، از بی دردی درد بگیرد.(با مخاطبان خاص بودم!!!)
برای‌م شعر خواهی خواند؟ [ ۵ ]
مانا
۰۳ خرداد ۰۶:۱۴
و باز هم کلمه ی عبور را درست وارد نکرده اید

پاسخ :

پاسخ:
من مشکل رو فهمیدم و حل شد!!!!



دشتْ‌بان
۰۳ خرداد ۱۹:۵۷
اولن که ربط‌شو نفهمیدیم. دومن که همه که از نیم فاصله استفاده نمی‌کنن و یا همه که نیم‌فاصله‌شون شیفت اسپیس نیست برادر من!

پاسخ :

پاسخ: عجـــــــــــــــــــــــــــــب
به اسم‌م مربوطه.
***
آها، اوا آها، تازه فهمیدم چی شد. (بالحن خانوم شیرزاد در سا‌ختمان پزشکان)
هوالعشق
۱۹ خرداد ۰۶:۳۱
تولدت بوده؟
عه!
تولدت مبارک

پاسخ :

خوبه خودتون تو پست 12 مرداد گفتین تولدت مبارک!!!!!!

هوالعشق
۲۱ خرداد ۱۸:۴۱
آره یادم بود قبلا تبریک گفتم یه جایی؛ اما شک افتادم نوشته بودی دستتون درد نکنه دلمو شاد کردین و سه شنبه تبریک گفتین و اینا

پاسخ :

ای بابا توی تقویم ندیدن؟؟؟؟
تولد امام جواد(ع) بود بابا.

هوالعشق
۲۲ خرداد ۰۸:۱۹
عههههه! تبریک با تاخیر! انشالله صاحب اسمت، نگهدارت باشه :)

پاسخ :

انشا الله

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
گر تو سری، سرک بکش
بایگانی مطالب







طراح اصلی قالب: عرفان ویرایش‌ شده برای میمای دوست‌داشتنی :)