صفحه‌ی 281 - فراموش‌ش کن!

الف.
 سلام.
  می‌بینم که چه‌قدر نزدیک شده‌ام به رویاها و آرزو‌ها. امّا این نزدیکی شاید به سبب این باشد که من از دیوار مقابل‌م بالا رفته‌ام. حالا لبه‌ی پرت‌گاه‌م. به سوی خوش‌بختی را نمی‌دانم. همه‌چیز شبیه تهِ فیلم‌های ایرانی دارد به خوشی میل می‌کند و این مرا می‌ترساند. تعارف ندارم، من آدم بدبینی هستم. و حالا همه‌چیز به شدّت مشکوک می‌نماید. امّا چه باید کرد، چشم‌ها را بست و پرید؟ از این ارتفاع؟ به کدامین سو؟ پاهای‌م می‌لرزد... قلب‌م امّا نه... قلب‌م می‌لرزد... پاهای‌م امّا نه... نمی‌دانم... دستان‌م... دستان‌م... دستان‌م همیشه می‌لرزد... همیشه می‌لغزد بر کاغذ... یادت هست؟ یادم تو را فراموش... فراموش نکرده‌ام... نمی‌توانم... اَه فراموش‌ش کن... نمی‌توانم... فراموش‌ش کن... نمی‌توانم... فراموش کردن را فراموش کن... چشمان‌م می‌سوزد... قلب امّا نه. خسته‌ام، حالا لبه‌ی پرت‌گاه خوشی و بدی‌ام، امّا هیچ‌چیز که این چنین تمییز داده و مشخص نیست... دیوار زیر پای‌م می‌ریزد، آب می‌رود، آب می‌شود، رود می‌شود، دریا می‌شود، خوبی و بدی در هم می‌آمیزند... من شنا بلد نیستم.
 

برای‌م شعر خواهی خواند؟ [ ۳ ]
علی محمدرضائی
۲۴ مرداد ۱۸:۴۱
این خوبه که داره تهش مثل فیلما خوب تموم میشه...
حالانمیدونم چرا میگی مشکوکی؟
کاشکی مال ما تهش مثل فیلما میشد...

پاسخ :

سلام پسر. چطوری تو؟
خوبه اگه خوب تموم بشه، نه این که تا لحظه‌ی آخر خوب باشه و بد تموم بشه!
مشکوک‌م چون زنده‌گی بی‌دلیل خوب نمی‌شه!
:)

چه خبر احوال؟ چه می‌کنی با زنده‌گی؟ تحصیلات؟
علی محمدرضائی
۲۸ مرداد ۲۰:۵۲
سلام خوبم تو چطوری؟
اوهوم...
هی میگذره دوترم را به خیر پشت سر گذروندم ببینیم بقیش چی میشه...
نمیدونم بهت گفته بودم رشته م چیه یانه؟
زندگی هم میگذره هم روزهای خوب داره هم بد...

پاسخ :

خوبه که خوبی :) من‌م بد نیستم.
خیلی هم خوبه. نگفتی دانش‌گاه کجا می‌ری و چه رشته‌ای. بگو برام.
حس می‌کنم این که زنده‌گی‌م می‌گذره رو با یه غمی می‌گی. حالا نمی‌دونم درسته یا نه!
علی محمدرضائی
۳۰ مرداد ۱۶:۰۲
سلام...
رشته علوم تربیتی( اموزش ابتدایی ) میخونم در دانشگاه فرهنگیان قم...
ینی استخدام اموزش پرورش شدم میشم معلم ابتدایی...
غم خاصی نیست ولی خب توراهم بعضی از جاها با شکست روبه رو شدم و اینم بگم که اوایل خیلی این رشته رو دوس نداشتم و دوس داشتم عمران بخونم ولی به اصرار پدرم اومدم این رشته و تقریبا الان باهاش وفق داده شدم و کم کم داره خوشم میاد ازش

پاسخ :

سلام.
خوبه و جالب :)
سختی‌ها همه آزمایش استقامتن. خوش‌حال‌م که باهاش کنار اومدی:) امیدوارم موفق باشی.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
گر تو سری، سرک بکش
بایگانی مطالب







طراح اصلی قالب: عرفان ویرایش‌ شده برای میمای دوست‌داشتنی :)