صفحه‌ی 247

*/ در یک صبح خوب چه چیز حالِ شما را بد می‌کند؟ به نام خدا، یک پست سیاسی که راست می‌گوید!/*

برای‌م شعر خواهی خواند؟ [ ۵ ]
Mr. Moradi
۰۳ تیر ۰۶:۵۳
باور می‌کنی کل دیشب رو نخوابیدم؟ هیچ‌وقت این‌طور نشده بودم. اصلا هم خوابم نمیاد. فقط سرم داره میترکه. میترکه. میترکه...

پاسخ :

سلام :)

باور می‌کنم، چرا نباید باور کنم دوستِ من؟! ولی خب دانایی هم‌اینه. آدم هرچی بیش‌تر بدونه، خب دردِ بیش‌تری رو هم متحمل می‌شه دیگه. من زیاد پی‌گیر سیاست نیستم و باید بگم که اون پستِ سیاسی هم گفتم پستِ خودت بود! و خوب راهِ حل هم داره و اون دانایی بیش‌تره و خوندن و تحقیق کردن. در موردِ سیاست من خیلی تحلیل‌هایِ آقای رحیم‌پور ازغدی رو دوست دارم و باید بگم که خیلی خوبه! پیش‌نهادش می‌کنم به‌ت! به نظرم آدمِ با اطلاعیه! خب دیگه پرحرف نباش میماجیل :)
طاها مهاجر
۰۳ تیر ۰۷:۲۱
حقا همین است! حالمان بد می شود از این همه دو دستگی! حالمان بد می شود که یک عده کوته فکر شعا می دهند و عده ای کوته فکر تر آنقدر در اینستا و توییتر بزرگش می کنند و فریاد وا روحانیا سر می دهند! حالم دارد بد می شود از این حکومت و کشور! شاید چند صباح دیگر تنها راه همان کوچ کردن به دور دست ترین نقطه ی کانادا باشد!

پاسخ :

سلام.
می‌گن یه روز خوب می‌آد :)
مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
۰۳ تیر ۱۴:۵۱
:)
اگه در این حد تاثیر میذاره روتون نخونیدش;)

پاسخ :

سلام.
دوست ندارم آدمِ بی‌اطلاعِ نادونی باشم که وقتی پست می‌نویسم خودم هم از حرفایی که توش می‌زنم بابتِ نادونیِ خودم پشیمون بشم و نتونم ابرازش کنم! در کل خب آدم باید به دور و برش آگاه باشه دیگه! باید آدم بشیم ما یا نه؟!
فـ . میم
۲۵ مهر ۲۲:۴۹
اخبار‌هایی که سر صبحانه سعی می کنند با دریل وارد مغز شوند و صرفن خزئبل‌اند! :/

پاسخ :

سلام.
گاهی موضوع خزئبل است، ولی محتوا نیست!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
گر تو سری، سرک بکش
بایگانی مطالب







طراح اصلی قالب: عرفان ویرایش‌ شده برای میمای دوست‌داشتنی :)