صفحه‌ی 217

"

سلام...

 

کل آن چه ریسیده بودم به پنبه شد تبدیل... !

خودتان یک تصوری داشته باشید از این که چرا نام وب‌لاگ عوض شده... !

..."

برای‌م شعر خواهی خواند؟ [ ۵ ]
پلڪــــ شیشـہ اے
۲۵ اسفند ۱۹:۳۸
چرا؟!

پاسخ :

سلام...

دقیقن چرا چی؟ این که هرچی نوشته بودم پرید؟ این موزیلای ابله نوشته‌ها رو در خودش ذخیره نمی‌کنه، کاری که کروم می‌کنه و من فکر کردم این‌م می‌کنه! برای هم‌این هم بستم‌ش! اومدم دیدم هیچی ننوشته!
فاطمه .ح
۲۵ اسفند ۱۹:۵۲
خب معلومه که ذخیره نمیکنه :/ دکمه ی ذخیره رو باید بزنی دیگ :/

پاسخ :

سلام...
کروم اما این‌طوری نیست! بچه‌ی خوبیه! حتا اگره کامنت رو بفرستی بعد گزینه‌ GO back one page رو که بزنی متن کامنت رو هم باز میاره! خیلی خوبه! حیف که نداریم!
Mr. Moradi
۲۵ اسفند ۲۰:۳۶
حواستون رو جمع کنین ... :/ ذخیر کردنش سخت نیست که ... پیش نویسش کنید بهتره ...

پاسخ :

سلام...

اصلن نمی‌دونم چی شد یهو بستم‌ش!
علی محمدرضایی
۲۶ اسفند ۱۸:۰۹
دقیقا چی حذف شده

پاسخ :

سلام...
متنی که توش نوشته بودم که چرا اسم وب‌لاگ عوض شده!
علی محمدرضایی
۲۶ اسفند ۱۸:۱۲
چرا عوض شده

پاسخ :

باش تا به‌ت بگم...!

حال داشتم بگم که از دوباره می‌گفتم برادر!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
گر تو سری، سرک بکش
بایگانی مطالب







طراح اصلی قالب: عرفان ویرایش‌ شده برای میمای دوست‌داشتنی :)