صفحه‌ی 18

به نام دوست

سلام

چه فایده الان می‌گم سلام اما باید بگم خداحافظ؟

الانم به بهانه تحقیق ریاضی (که البته دارم می‌کنم) اومدم تو اینترنت باید از این به بعد درس بخونم تا امتحانات نوبت را به راحتی پشت سر بگزارم. 

سوال ویژه چند هفته‌ و خورده‌ای: نظر شما درباره این وبگاه چیست؟

1) عالی

2) خیلی‌خوب

3) خوب

4) متوسط

5) بد

6) خیلی‌بد

7) فتضاح

8) ..... (در اینجا چیزی غیر از گزینه‌های‌بالا را + انتقادات وپیشنهدات خود بنویسید)

راه ارتباط با ما:

سامانه پیامکی:
کلاغ کلاغ 30000 ( ! )
سامانه اینترنتی:
www. Kalaq.cam ) ! (( ! )
تلفن گویا:
12کلاغ3کلاغ2265 ( ! )
آدرس:
کلاغ آباد، خیابان سردار کلاغ سیاه‌‌نیا، بلوار کلاغ فداکار سفید پر،کوچه اول، بغل سوپر مارکت کلاغ نیوز، طبقه سوم واحد 9 منزل آقای وحیدکوچولو تنها در بین کلاغ‌ها( ! )
کدپستی:
 3321- کلاغ - 6558- کلاغ × کلاغ - 3258959
و درآخر درباره شعر، تصویر(نقاشی خودم) و قالب وبلاگ هم کلاغ بدهید.
همیشه خداحافظتان باشد.

 

برای‌م شعر خواهی خواند؟ [ ۸ ]
مدار بسته
۰۳ دی ۲۳:۲۱
سلام
خداحافظت
موفق باشی خوب بخونشون



چه سرعت عملی هنوزکارم تموم نشده یه کلاغ اومد.
.
باشه

سیده
۰۶ دی ۰۸:۰۷
انشالله یه کارنامه ی پر از 20 بگیری :)
وبلاگت هم خیلی خوبه



انشاالله


طاها
۱۱ دی ۲۳:۵۲
گزینه ی 8 صحیح می باشد

پاسخ :

آهرین!
دشتْ‌بان
۱۸ دی ۱۲:۳۲
فقط یه کم وقت‌شو بیش‌تر کنین.



مگه برنامه عمو پورنگِه؟یا هفتِه؟
رضا آقازاده
۲۰ دی ۱۱:۱۲
سلام
وبلاگت خوبه
اونقدری خوب هست که با اینکه من امتحان هوش مصنوعی دارم و هیچی نخوندم..کلا کلاس هاش رو هم حظور به عمل نرساندم
ساعت ۲:۲۰ نیمه شب مطالب وبلاگتو از اون خرداد ۹۱ تا دی ۹۱ شروع به خوندن کردم..
و الان که ماه بهمن هست برات نظر گذاشتم

بنویس...
فقط همین



فکردم نمی‌خواین سر بزنید.

رضا آقازاده
۲۰ دی ۱۱:۱۴
ههه ه
دید چی شد.
من فکر میکردم الان بهمن ماهه..
دانشجوی مملکتو داری
از روی نظر قبلی م پی به این میبریم که ساعت سرور های بلاگفا
حدود ۲۵ دقیقه از ساعت رسمی کشور عقب هست
جون من نظر رو ساعت ۳:۴ گذاشتم



همه دنبال زمان بیشتری‌ن
مرتضی
۱۳ بهمن ۰۶:۴۷
سلام داداش وحید کوچولو

آره . یاد گرفتم چطوری بکشم کلماتو . دمت گرم

البته ، این ها ، تمام سنی های عربستان هم نیستن ، تا اینجا شو درست اومدی
که تو عربستان اند
یه گروه ازاهل سنت، اسمشون هست وهابی . اینها ، با شیعه بسیار بسیار مشکل دارند ولی باز هم نمی توانیم بگوییم که پیامبر را دوست ندارند و یا ....

یه گروه کوچولوی دیگه هم تو عربستان اند به نام سلفی، اینا دیگه به خون شیعه تا آخر دنیا تشنه اند
اینا هم پیامبر را دوس دارند
من نمی خواهم فضولی کنما ، ولی همه ی مسلمانان ، چه شیعه و چه سنی ، پیامبر را دوست دارند

یه نکته ی دیگه هم بگم ، تمام شیعه و سنی ، بلا استثنا حضرت علی - ع - را دوست دارند

علت این کهع شما اون مطلب رو نوشتی، اینه که به نظر من :»
برخی افراد نا آشنا با اهل سنت ، که با دیدگاه های اونا آشنا هم نیستن ، حرف هایی از روی نا آگاهی می زنند ( اینم بگم که این علت بد بودن اون ها نیت، بلکه خوبن ، ولی اسلام را نشناخته اند )

این برای ما بچه شیعه ها خیلی بده که اطلاعاتمون خیلی کمه و این که شما داری روی این مسئله تحقیق می کنی خیلی عالیییییییییییه

ببین ، من برای این که به بچه شیعه ها در مورد اسلام و اهل سنت بگم ، سیستم یکم با روحانیت فرق داره
من اول میام یه سوزن به بچه شیعه ها می زنم و بهد یه جوال دوز به اهل سنت

اول به بچه شیعه هایی که ادعای شیعه بودن دارم ، بهشون می گم ، شما که می گیم مطیع علی - ع - هستید، فرزندان حضرت علی رو به ترتیب نام ببریم

وای بر ما بچه شیعه هایی که فقط حرف می خایم بزنیم ، و هیچ گاه نمی خواهیم روی مطالب علمی مسئله بیشتر تکیه کنیم

آفرین . شما که داری رو این مسئله کار می کنی ، بسیییار بسیار خوب است

ایشاالله دین هممون ، تحقیقی باشه و نه تقلیدی ( خودم هم در شرف تحقیقم )
نظر قبلیمم خصوصی دادم ولی نمی دونم چرا یه دفعه فورا تایید شد ، چون نمی خواستم کسی متوجه بشه که من به شما می گم این مسیله که نوشتی صحت نداره

موفق و کامیاب باشی










مرتضی
۱۳ بهمن ۰۶:۵۰
ضمناً :
یادم نبود بگم ، بعدا برات یه مطلب خییییییییییلی خوشکل و توپ ، در مورد اهل سنت، که خیلی هم خلاصه است ، می نویسم برات خصوصی می دم به نظرات وبلاگت
مطمئنم از خوندنش خییییییلی خوشحال می شی



خیــــلی ممنون.
استاد می‌فرمودیه بفرمیو[به لحن بابا شاه در قهوه‌ی‌تلخ]


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
گر تو سری، سرک بکش
بایگانی مطالب







طراح اصلی قالب: عرفان ویرایش‌ شده برای میمای دوست‌داشتنی :)