صفحه‌ی 166

*/وضعیت قرمز/*
به نام خدا.

  سلام. از چندین سالِ پیش که مهدی ترکِ خانواده گفت و آمد قم و حوزه، و ما هم زاهدان بودیم، از من قول گرفت که در دوران مدرسه، فقط پنج‌شنبه جمعه‌ها روزهای‌ تعطییل از کامپیوتر استفاده کنم. من هم یک غلطی کردم و باشه گفتم! آن قول با این که گاهی کم یا زیاد رعایت نمی‌شد، هم‌این طور سال‌های سال مانده و خب بد نیست البته، ولی من فکر می‌کنم که از ام‌سال به بعد شکسته شود. البته فعلن که هست. از این به بعد شما هر روزِ هفته ک پست در ساعت صفر منتشر می‌شه و من هم پنج‌شنبه جمعه‌ها می‌آیم و جواب کامنت‌ها رو می‌ذارم. و صد البته یادم نمی‌ره که به وب‌هایی که باید هم سر بزنم! (نوشتم یادم نره!) البته اگر باشم و خدا هم بخواهد.
برای‌م شعر خواهی خواند؟ [ ۶ ]
علی محمدرضایی
۰۲ مهر ۱۵:۳۰
امان از دست بزرگترا مال تو اینترنت رو ازت میگیرن مال من تبلت وازاین جور تکنولوژیها

پاسخ :

عجب!

واو! چرا آخه من نمی‌فهمم! تو بزرگ شدی خیر سرت ولی هنوز فکر می‌مکنن بچه‌ای!
علی محمدرضایی
۰۲ مهر ۱۵:۴۹
چرا ازتواین چیزا رو میگیرن،مگه تو بچه ای؟البته مال منم فعلا که نگرفتن

پاسخ :

من که همیشه بچه‌م!
علی محمدرضایی
۰۲ مهر ۱۵:۵۴
منم درونم هنوز بچه س

پاسخ :

:)
پرواز ...
۰۲ مهر ۱۷:۳۴
یک زمانی از ما هم از این قولا میگرفتن..ولی خبر نداشتند
چه سخته دست و.پنجه نرم کردن معتادای اینترنتی با بی اینترنتی

پاسخ :

عجب!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
گر تو سری، سرک بکش
بایگانی مطالب







طراح اصلی قالب: عرفان ویرایش‌ شده برای میمای دوست‌داشتنی :)