صفحه‌ی 160

*/خسته/*

به نام او.


  سلام. نمی‌دانم هم‌این الان، که چه خواهم نوشت، ولی خواهم نوشت. دی‌روز کل وقت‌م رو صرف انرژی گرفتن از یک دوست با گوش کردن به حرف‌های به‌ ظاهر مثبت‌ش و روش‌های‌ش کردم! علاوه بر اون هم کلی وقت صرف طراحی کردن برای مدرسه کردم، که حداقل آبروی‌م نرود در این مدرسه جلوی مدیر و نمی‌دانم آن یکی که چه مقامی دارد! ام‌روز با کلی استرس صبحانه خوردم و یک دوش آب سرد برای آرامش و شروع کردم با این زانو‌های مسخره به رفتن راهی بلند و طولانی به امید این که حداقل نیم ساعت قرار است توی مدرسه باشم و از خودم و طرح‌های‌م بگویم! کلی راه بود واقعن و نه در توان این سینه بود دویدن، نه در توان این زانوان! با کلی فکرهای منفی و مثبت راه افتادم و رسیدم به خیابانی که مدرسه در آن بود و همان‌طور کلی اداره‌ی مهم! با پیاده‌رویی تنگ و آدم‌هایی که هر کدام از سرِ عجله تنه می‌زنند به تو، و تو به جای آنان معذرت می‌خواهی. بعضی‌ها هم که آن‌قدر کندند باید پشت سرشان آن‌قدر یواش راه بروی که انگار نمی‌روی! و دختر‌هایی که معلوم نیست از سر کدام مرض‌شان تنه می‌زنند و می‌خندند غش غش! بعد از همه‌ی این‌ها می‌رسی به مدرسه، به امید این که درباره‌ی سبک طرح‌های‌ت حرف بزنی یا از این که چطور مدرسه‌ی نمونه دولتی را به خاطر درسی که دوست‌ش داری، ول کرده‌ای آمده‌ای این‌جا! ولی هم‌این که می‌گویی طرح، شخص مسئول که انگار یکی از اساتید هم هست، یک نگاهی به‌شان می‌اندازد و می‌گوید شما ثبت‌نام شده‌اید، خداحافظ! پس آن چیزی که می‌گفتید، همان مصاحبه، نه شاید هم محاسبه یا شاید هم مصالحه‌ی‌تان چه شد؟ حالا باید این همه راه را برگردم؟ نمی‌شود تا شنبه بمانم که مدرسه شروع می‌شود؟

خسته‌ام! هم‌این! سعی می‌کنم ام‌روز بنویسم، ولی این که هم‌این ام‌روز تمام بشود و منتشر، را نمی‌دانم!

برای‌م شعر خواهی خواند؟ [ ۳ ]
parisa .A
۳۰ شهریور ۱۵:۵۵
چه قدر مسخره!
چرا همچین کردن؟!


جالبه فک نمیکردم دخترا هم پسرا رو اذیت کنن
فک کردم فقط پسرا به ما تیکه میندازن !

پاسخ :

حالا تو نما‌یش‌گاه کتاب که رفته بودیم، مفتضح‌تر بودن این دخترا!
فــــ . میم
۱۲ مرداد ۲۳:۵۱
سلام.

پاراگراف‌های اول و آخر طبق نظریه‌ی چخوف بی‌حسابند به گمانم. ولی زبان با کشش خاصی همراه است.

پاسخ :

سلام.
پاراگراف اول و دوم کدامند؟ نظریه‌ی چخوف کدام‌ است؟ کشش رو خودم می‌دونمم کدام است! خاص کدام است؟!:)
فــــ . میم
۲۶ مرداد ۲۲:۴۳
سلام.

نظریه‌ی چخوف همراه با علامت سوال تازه؟ یکبار توی همین کامنت ها توضیح دادم براتون. بگردین هست. تفنگ و فلان ‌.
و اول و دوم هم نه. من تیو نظرم قید کردم اول و آخر‌‌ یعنی می‌خواستم بگم اضافه‌گوییه بقیه‌شون.

پاسخ :

حافظه حافظه! غمی‌ست عمیق!

الآن دقیقن کودوما اضافه گوییه؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
گر تو سری، سرک بکش
بایگانی مطالب







طراح اصلی قالب: عرفان ویرایش‌ شده برای میمای دوست‌داشتنی :)