صفحه‌ی 16

یا او...

سلام.

من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من

بیایید من های زندگی‌مان را پاک کنیم!

از کثیفی خودمان را پاک کنیم!

من اِل هستم و من بِلم هستم!

همه را پاک کنیم!

که شویم دانای دانا!

 آقای آقا!

 زیبای زیبا!

(و همچنین جادارِجادار (دل‌هایمان را می‌گویم))


ترجمه شر (و ور) هایم:
اگر در زندگی کمتر از من اِل هستم یا من بِل هستم استفاده کنیم یا آن‌ها را از زندگی‌مان برای همیشه اخراج کنیم واقعا زندگی بهتری خواهیم داشت چون هم خودمان و هم دیگران از آن سود می‌برند.
 اُستآد (!‌) دیگران چگونه از آن سود می‌برند؟
اینگونه که کمتر حسود می شوند این خودش سودیست دگر پِسَریَّم (!)
من (هر چیزی) هستم، را شما آدم بزرگ‌ها سا ختید دیگر، اگر فکر کنید این یکی مربوط به بچه‌هاست و آدم بزرگ‌ها از بچه‌ها یاد گرفته‌اند باید بگویم که ریشه‌اش برمی‌گردد به شما آدم بزرگ‌ها ما طفلی‌ها که اول‌ش معصوم بودیم (و هستم)  ولی شما آدم بزرگ‌ها کارهایی را جلوی بچه‌ها انجام دادید که نتیجه اش شد این بچه‌های بی‌تربیت و بی‌نزاکت و بی..... که حد و حدود را نمی‌شناسند.
تمام بدبختی‌ها از آدم بزرگ‌ها صورت می‌گیره (جداً)
سوال هفته:
شما آدم بزرگ‌ها چرا دلتان می‌خواهد بچه‌ها مثل خودتان باشند؟
1.خیلی خوبید (!)
2.  خیلی بدید (!)
3.بچه ها را دوست ندارید (!)
4. ........ (در این جا چیزی غیر از گزینه های بالا را بنویسید)

آدرس هایی که می‌توانید جواب‌های‌تان را ارسال کنید:

سامانه پیامکی:

کلاغ کلاغ 30000 ( ! )

سامانه اینترنتی:

www.Kalaq.cam     ) ! (  ( ! )                                                       

تلفن گویا:

12 کلاغ 3 کلاغ 2265 ( ! )

آدرس:

کلاغ آباد، خیابان سردار کلاغ سیاه‌‌نیا، بلوار کلاغ فداکار سفید پر، کوچه اول، بغل سوپر مارکت کلاغ نیوز، طبقه سوم واحد 9 منزل آقای وحیدکوچولو تنها در بین کلاغ‌ها( ! )

کدپستی:

 3327- کلاغ - 6558- کلاغ × کلاغ - 3258959

و درآخر این درباره شعر،تصویر(نقاشی خودم) و قالب وبلاگ هم کلاغ بدهید.
تازه‌واردها به پست‌های قبل هم سر بزنید.(البته مگه تازه واردی هم هست؟)
خداحافظتان باشد تا همیشه.
برای‌م شعر خواهی خواند؟ [ ۶ ]
طاها
۱۱ آذر ۰۳:۲۹
من ها اگر نباشند مایی هم در کار نیست . اگر کسی من نگوید که نمی ماند . کشورش نمی ماند . اگر آرش نگوید من کشورش نخواهد ماند . اگر ....



من منظورم تعریف کردن از خود آن هم به صورت زیاد بود.
.....
سیده
۱۱ آذر ۰۳:۳۸
شما آدم کوچولو ها کی دست از سوال کردن برمیدارید؟
1) هیچ وقت
2) وقتی بزرگ شدیم
3) کاری جز سوال کردن بلد نیستیم
4) .....( در اینجا چیزی غیر از گزینه های بالا را بنویسید)



جواب را در آخر می‌گم ولی بگذارید اول غلط بودن گزینه های دیگه رو ثابت کنم تا سوالی نمونه (نماند)!.
گزینه یک غلط است چون وقتی سولات تمام شود خب سوالی نمی‌ماند!.
گزینه دو درست است و مخصوص کسانی است که بزرگ می‌شوند اما من به خود قول داده‌ام همیشه کوچک بمانم (من یک استثنا هستم)!.
گزینه سه غلط است چون ما آدم کوچولو‌ها کار‌های دیگری بلد هستیم از جمله گریه کردن، ادای گریه در آوردن، نق زدن، حسودی و ....که این سه مورد آخر را شما ها به ما یاد دادید اول ما کاری جز گریه کردن بلد نبودیم که کار بسیار خوبیست.
جواب چهار کاملا صحیح است که آن هم این است که هر وقت که دیگر مجهولی برای ما مستثنا‌ها پیش نیاید.

سیده
۱۱ آذر ۰۵:۱۸
یادم رفت میخواستم بگم نقاشیت خیلی خوشگله :)


جواب اول خیلی هم درسته!
گزینه ی سه رو هم که از روی گزینه های خودت کپی کردم
چهاری که شما پر کردی میشه مصداق همون گزینه اول.یعنی هیچ وقت
اصن همینس که هس :|




جرمتون رو سنگین تر نکنید لطفاً
احمد
۱۵ آذر ۰۷:۴۸
چرا خدا حافظ تا همیشه؟!مگه کجا میخوای بری؟



آفرین به این هوش و استعداد که داره از دست می‌ره چون اگه به کلمه مورد نظر فکر می‌کردید می‌فهمیدید البت شما با زهم در این مورد اولید که شایسته‌یِ تقدیر این‌هم جایزه ( ! )
...
نمی‌خوام بگم نکته انحرفی بود ولی خب بعضی چیزها در ایران یه جور عادته مثلا از خداحافظ برای موقع رفتن استفاده می‌کنن خب در اصل که یک دعاست( ! )
فــــ . میم
۰۹ خرداد ۱۶:۴۰
پیش نوشت: وقتی بلاگ کامنت را می پراند بدون دلیل :|

نوشت:
یه داستانی بود پست مدرن. که دقیقن همین مقوله رو بررسی می‌کرد. من هایی که ادعاشون میشد و این ها و هم دیگر را قورت دادند و شدند یک من غول پیکر که... (تعلیق :|) منتها این ها را خیلی زیبا با تصویر سازی نشان داده بود. :)
کاش داشتم می‌دادم می‌دیدین. :؟

پس نوشت: توی جواب کامنت سیده ذکر شده من هیچ وقت بزرگ نمی‌شم. سوال، هیچ وقت؟ هنوز همون قدر مصممید؟

پاسخ :

سلام...

:) این‌م بامزه‌ست!

اسم‌ش رو می‌تونستید ذکر کنید... نمی‌تونستید؟

آمم نمی‌تونم چیزی بگم... آرمان‌هایی که اون موقع داشتم رشد کردن... امّا خب... همون‌هان:) نمی‌دونم چه‌طور توضیح بدم! ریاضی‌طور مثلن:) من می‌خواستم بزرگ نشم... به علت مقوله‌های a و b و c. خب... حالا ممکن c کلن پریده باشه و نشونه‌هاش دیده نشه...  امّا عوض‌ش a و b موندن و رشد کردن. پیش‌رفت کردن. و هستند:)
فــــ . میم
۱۰ خرداد ۲۲:۴۵
جوابِ سلام اول هر کامنتی هم واجبه؟ :/ :))
سلام.

اسم دقیقش یادم نیست. یافت خواهمش کرد در روزگارانِ آتی.

درست توضیح دادید. قبول دارم. رشد درخت و حرص و کود دهی و این طور چیزها.

پاسخ :

نه نیست:) خواستید توانید! کلن من با واجب‌ها مشکل دارم.

ممنون:)

هرس.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
گر تو سری، سرک بکش
بایگانی مطالب







طراح اصلی قالب: عرفان ویرایش‌ شده برای میمای دوست‌داشتنی :)