صفحه‌ی 150

*/این ضربان قلب من، این ضربان قلب تو/*
به نام خدا.

سلام.
این ضربان بالا می‌رود دوباره؟

برای‌م شعر خواهی خواند؟ [ ۴ ]
فاطمه .ح
۲۴ شهریور ۲۰:۱۸
اتفاقا ی روز بود ازت میخواستم بپرسم پس اون مخاطبای قبلیت کجان. (ولی یادم رفت ) اخه قبلا نظرات بیشتر بود :)
منکه امیدوارم بالا بره :) در ضمن مشخصه این روزا داری زیر و روی وبلاگتو بالا میاری!!

پاسخ :

می‌دونی، من مخاطب نداشتم زیاد از اول‌ش هم! دوبار داداش‌م من رو لینک کرد و دوستاش اومدن برای خوندن وب‌م! بعضیا موندن و بعضیا هم رفتن! الان از اونا که موندن بعضی دست‌رسی ندارن، بعضیا شوهر کردن، بعضیا زن گرفتن نیستن دیگه! من ماندم، تن‌های تن‌های تن‌ها، یک تن‌ها در میان جمع تن‌ها! حالا اون دوبار چی بود؟ یه بارش اولین بار بود که وب‌م رو از کردم، دومی‌ش هم پارسال وقتی بود که بِ خاطر جوجه‌ها یه دعوا تو خونه‌مون شد و گفته بود اگه به خوام با شیوه‌ی قبلی نگه‌شون داری می‌رم می‌ذارم‌شون تو بیابون، بعد من بی‌توجه به موضوع قبل‌ش یه پست گذاشته بودم که اولین داستان بود که تو خوندی! صبح روزی که قار بود بشه الوعده وفا داداش یه سری هم به وب‌م می‌زنه و وقتی پست رو می‌خونه، توی وب خودش ماجرا رو می‌نویسه و کلی از متن تعریف می‌کنه و و اظهار گیجی (که چِ کار کنم؟) مفصل شد خیلی، نه؟


ممنون:) زیر روی وب‌لاگ‌م رو بالا می‌آرم؟؟ (جمله بندی مفتضحیه، الان خوب برداشت کنم یا بد؟!)
parisa .A
۲۵ شهریور ۰۹:۵۸
بستگی به تو دارد این ضربان دیگر :)
میتوانی برسانی اش تا سقف :)

پاسخ :

ِچِ جوری؟
parisa .A
۲۵ شهریور ۱۰:۱۰
نمیدونم !
من به این معتقدم که اگه بری برا بقیه نظر بزاری بعدم اونا میان برات میزارن قطعا !
و وبلاگ مال توست !
هرچه فعالیت تو بیشتر بقیه چیزا ام بیشتر !
اعتقاد ات ِ مسخره ی من !
من قبلا با همین روش تو بلاگفا 50 تا نظر جمع میکردم :)

پاسخ :

زحمت کشیدی! 

باید یه کمپین تشکل داد به نام نظر نَ برای نظر!
parisa .A
۲۵ شهریور ۱۰:۱۶
خواهش میشه
من خودم خیلی دوست داشتم فامیلم راد بود :)

به انگلیسی فامیلم یازده حرف میشه !
خب هرکی یه طوریه یه سلیقه ای داره !

have fun !

پاسخ :

:)
راد؟

یازده؟

بعله!

and you.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
گر تو سری، سرک بکش
بایگانی مطالب







طراح اصلی قالب: عرفان ویرایش‌ شده برای میمای دوست‌داشتنی :)