صفحه‌ی 136

*/دقیقن کجا؟/*

به نام او... .


سلام.

  از روزی که وب‌م باز کردم با آن شوق و ذوق فراوان! با آن استرس و ساعت‌ها نشستن پشت کامپیوتر برای دیدن یک کامنت ناقابل از یک دوست، کلی ایده‌ی متفاوت آمد به این سر که همیشه یا رد می‌شد توسط این و آن، یا با بی‌مهری‌شان، من خودم رد می‌کردم. دی‌روز رفتم به یک سایت فان، از سر بی‌کاری! مالِ یکی از دوست‌ها!‌ دیدم با روش‌های کلن تقلیدی (بیش‌تر از من) چه‌ کاری کرده! سعی من بیش‌تر این بود که هرز مطلب نگذارم ولی دیدم مثل این که مشتری‌ش بیش‌تر است! حالا آن بماند ام‌روز یک نگاهی به آمار وب یکی دیگر از دوستان زدم دیدم که مـــــــاشــــــــاء الله بیا و ببین! چیزی که من در عرض دو-سه سال نتوانستم به‌دست بیاورم و... . دارم به این فکر می‌کنم که کجا‌ی کارم می‌لنگد؟!

برای‌م شعر خواهی خواند؟ [ ۶ ]
فاطمه .ح
۲۱ شهریور ۱۴:۵۶
منم نفهمیدم چی شد که این آمار رو بدست آوردم !

پاسخ :

عجب!
فاطمه .ح
۲۱ شهریور ۱۵:۰۰
میدونی با اینکه تو روی مطالبت وقت میذاری ولی نمیدونم چرا امارت پایینه. ولی مثلا من یه وبی رفته بودم همه ش عکس های پرسشی و فلان و بسیار یود اما امارش هم بالا بود !! عجیبه.
بز بز قندی
۲۱ شهریور ۱۶:۰۸
اوهوم
منم یه ساله این وبو دارم
رفتم توی یه وبی 27 روز بود وبو راه انداخته بود
نوشته بود بازدید کننده 3000تا تقریبا

پاسخ :

ما چه قدر بدبخت‌یم!

[صدا‌ی گریه‌ی حضار بالاست!]
بز بز قندی
۲۱ شهریور ۱۶:۲۵
خیلی بدبخت تر از این حرفا

پاسخ :

هوووم!
علی کوچولو
۲۱ شهریور ۱۶:۵۴
واقعا چرا اینجوری میشه تازه آمارتو که خیلی بهتراز منه

پاسخ :

:(
دینا .م
۲۲ شهریور ۰۰:۳۷
این سوال منم هست.
تازه اوضاع من از تو هم بدترِ, خیلی بدتر

پاسخ :

:(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
گر تو سری، سرک بکش
بایگانی مطالب







طراح اصلی قالب: عرفان ویرایش‌ شده برای میمای دوست‌داشتنی :)