صفحه‌ی 13

یا او...
نمی‌دونم، چی بنویسم؟ آخه من هرچی می‌نویسم کسی به غیر از چند نفر بهم سر نمی‌زنه. تازه جالب اینکه یکی بود یکی نبود سر می‌زنن.(البته بعضی‌ها) خب من چه‌کار کنم؟
رسم شما آدم بزرگ‌ها اینکه باید بهتون سر بزنیم تا شما هم سر بزنید. به قول مهدی وبلاگ شما‌ها که بهم سر می‌زنید، به درد رده‌ی سنی من نمی‌خوره و واقعاً هم اینطوری خب چیزی از وبلاگ‌هاتون سر در نمی‌یارم چه‌کنم؟ شما آدم بزرگ‌ها چه رسم‌های به‌ درد ‌نخوری دارید! واقعاً که!
سول این هفته اینکه کی این رسم های بدرد نخور رو درست می‌کنه؟ و دلیلش چیه؟
1)    خود به خود درست شده.
2)    یه فردی به دلیل اینکه  نظر، کلاغ یا دیدگاه یا چراغ یا کُنِش و....ش زیاد بشه.
3)    کار کار اجنبی‌هاس به دلیل جنگ فرهنگی!
4)    .......(در این‌جا چیزی غیر از گزینه هارو بنویسید.)
جواب‌های خود رو به:
 کلاغ کلاغ30000(!)
ارسال فرمایید.
خداحافظ. تا پست بعدی.

برای‌م شعر خواهی خواند؟ [ ۷ ]
ماهِد
۱۹ آبان ۲۲:۰۲
کاری نداره وحیدکوچولو میتونی چیزایی بنویسی که بزرگترا خودشون با پای خودشون بیان بخونن. از خاطره گرفته تا دغدغه هایی که تو زندگیت داری،فقط با حوصله بنویس.




باشه. اما یه سوال بری چی به اون سوال رو میکنم جواب نمی‌دین؟
همیشه همینطوری اون چیزی رو که می‌خوام جواب نمی‌دین دیگه.
F@temeh
۱۹ آبان ۲۲:۰۹
سلام به وحید کوچولو،
قبل از هر چیزی اعتراف کنم که من عاشق اسم وحیدم ......البته اسم خودت وحید نیست .......ولی من به دلیل خاصی از اسم وحید خیلی خوشم میاد........
اما در مورد وبت ، خیییییییییلی جالبه مطالبش برام تازگی داره ........خیییییلی خوشحالم با اینکه کوچولو هستی و دهه ی هفتادی هستی........
خوشحال میشم به منم سر بزنی ...........منتظرتم.




باشه. اما من مثل همیشه باید به این فکر کنم که چرا به اون چیزهایی که من می‌گم گوش نمی‌دین. مثلا جواب سوالم رو نمی‌دین.
دشتْ‌بان
۱۹ آبان ۲۳:۱۳
همینی که ماهِد می‌گه. تو بنویس. آسته آسته همه‌چی خوب می‌شه. یه‌هو به خودت میای می‌بینی این‌قد سرت شلوغ شده دیگه اصن وقت نمی‌کنی به کامنتا جواب بدی!




فک نکم بشه ها!

سیده
۲۰ آبان ۰۵:۵۴
همینی که آقایون ماهد و دشت بان میگن!
.
گزینه یک!
.
ما اینجا میایم نظر میذاریم حس کلاغ بودن بهمون دست میده! الان من کلاغ چهارمم




من روشی برای درمان ندارم!:)
دشتْ‌بان
۲۰ آبان ۰۷:۵۱
می‌شه، اگه بخوای می‌شه...



سعی می‌کنم صبر کنم تا ببینم می‌شه یا نه
F@temeh
۲۲ آبان ۲۳:۲۵
سلام ، آخه سوالت رو متوجه نشدم .........آخه من یکم زیادی ایکیو ام



اشکال نداره!
Death MJ
۲۹ مهر ۱۸:۵۲
مگه چن سالته. پونزده نیستی ؟

پاسخ :

کوچولویی از نظر من یه چیزِ دیگه‌س!

بخوای توضیح می‌دم!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
گر تو سری، سرک بکش
بایگانی مطالب







طراح اصلی قالب: عرفان ویرایش‌ شده برای میمای دوست‌داشتنی :)