صفحه‌ی 127

*/گفتم، بدوم/*


گفتم بدوم تا تو همه فاصله‌ها را...
تا زودتر از واقعه‌ گویم گله‌ها را...
چون آینه پیش تو نشستم که ببینی... 
در من اثر سخت ترین زلزله‌ها را...
پر نقش تر از فرش دل‌م بافته‌ای نیست...
بس که گره زد به گره زد به گره زد به گره حوصله‌ها را...
یک بار تو هم عشق من از عقل میندیش...
بگذار که دل حل کند این مسئله‌ها را...
برای‌م شعر خواهی خواند؟ [ ۴ ]
فاطمه .ح
۱۸ شهریور ۲۳:۲۹
واقعا اهنگ قشنگی بود. و البته سریال قشنگی.

پاسخ :

;)
علی کوچولو
۱۹ شهریور ۱۵:۰۵
من با خانم فاطمه.ح هم عقیده ام.

پاسخ :

در چه چه لحاظی؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
گر تو سری، سرک بکش
بایگانی مطالب







طراح اصلی قالب: عرفان ویرایش‌ شده برای میمای دوست‌داشتنی :)