صفحه‌ی 125

*/دعا برای من گناه نیست!/*

برای‌م شعر خواهی خواند؟ [ ۹ ]
علی محمدرضایی
۱۵ تیر ۱۱:۵۱

پس این چیه؟

پاسخ :

چی چیه؟
این انشعابی ست از اینترنت گوشی مامان م که ..
. اگه می تونی یه شارژ هر چند تومنیه همراه بگیر پلیز.
علی محمدرضایی
۱۶ تیر ۱۱:۵۶
برای کی شارژبگیرم

پاسخ :

من دیگه! که بتونم بیام اینترنت.
کدش رو ارسال کن خصوصی!
البته اگه می تونی!
علی محمدرضایی
۱۶ تیر ۱۵:۲۱
دوست داشتم واست بفرستم اما پول ندارم دوما شمارتوندارم

پاسخ :

اولن شارژ فرستادن شماره نیاز نداره. بو کاغذی بخر. دومن تو وی پول داشتی؟ حالا یه بار ازت یه چیزی خواستما... .
گمنام
۱۶ تیر ۱۵:۲۶
سلام ببخشیدچطوربرای وبلاگت حاشیه درست کردی مثلاتوش عکس گذاشتی وتبلیغات و ازاین چیزا

پاسخ :

من استاد کد نویسی نیستم بهتر به هلپ دات بلاگ دات آی آر بری
فاطمه .ح
۱۶ تیر ۱۷:۴۷
سلام بر تو هموطن :)
خب پس برنگشتی فعلا!
اوضاع چطوره؟ :دی

پاسخ :

اوضاع بد نیست ولی کتابام تموم شده و تازه گوشی مامان م هم شارژ نداره که بیام اینترنت. اصلن یه وضی.
علی محمدرضایی
۱۶ تیر ۲۲:۰۰
اولامن کجا پول داشتم تومدرسه هابهت گفتم که پولهاموبابام ازم گرفته دومامحله ماشارژکاغذی نمی فروشه بایداز#724*شارژبخریم سوماجمله((تووی پول داشتی ))یعنی چی؟چهارماتوگفتی اگه تونستی منم گفتم نمیتونم چون پول ندارم.پنجما...........................
پنجما وچی مگه قراره دلیل های من ادامه داشته باشه؟
علی محمدرضایی
۰۱ مرداد ۲۳:۳۲
نامردی ازخودتونه

پاسخ :

^ـــــ^
parisa .A
۲۰ مرداد ۱۳:۲۰
برای کسی گناه است عایا؟

پاسخ :

نمی‌دونم!!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
گر تو سری، سرک بکش
بایگانی مطالب







طراح اصلی قالب: عرفان ویرایش‌ شده برای میمای دوست‌داشتنی :)