صفحه‌ی 110

*/ به نام تیزر، مثلن/*

به نام خدا.

  «یک دیوانه‌خانه با دیوانه‌هایی دوست داشتنی! دیوانه‌های دیوانه، دیوانه‌های روانی. شاید که ناراحت شوند و شوید، ولی، دیوانه‌اند، دیوانه‌اید، دیوانه‌ایم... . شما عاقل را پیدا کن در این دیوانه بازار... در این شهر‌های شلوغِ پر از دیوانه، عاقل را پیدا کن!... .»

  وقتی به خیابانی می‌رسی که پر است از بانک و مرکز خرید و عابر بانک، یعنی به جای خوبی رسیده‌ای. پس هرچه ازهدف‌ت دورتر شوی به‌تر است برای دیوانه بازی! «اِ این بانک که توی مسیر همیشه‌گی نبود، یعنی اصلن به این بانک نمی‌رسیدیم!... کوچه‌ی چند؟؟؟ 47. آقا نگه‌دار پیاده می‌شم، آقا نگه دار بیش‌تر از این مزاحم نمی‌شم!»«می‌شود تا رسیدن به آن‌جا کمی‌ خوش گذراند، آن هم به راحتی... فقط کافی‌ست صاف بچینی‌شان تا بعدن به حساب‌شان برسی.... اوووووف این همه کوچه.... .» به کوچه‌ی 8 می‌رسی و آن تابلوی گنده:ساختمان سلامت! «سلامت؟؟؟ کجا آدم عاقل پیدا می‌شود؟کجا آدم سالم پیدا می‌شود؟ آدم سالم نیست، آن وقت ساختمان سلامت! واقعن؟.... همه دوانه‌ایم...» در کوچه باز تابلوی دیگری‌ست، کوچک‌تر: سلامت، جلوی ساختمانی‌ست دو طبقه. «هههه سلامت» داخل که می‌شوی تنگ و خفه کننده با پله‌های... «پله‌های کم‌تر=ارتفاع پله‌ی بیش‌تر=پله‌های نا استاندارد.» می‌رسی به در سبز رنگ بسته در زمستان‌ها!
برای‌م شعر خواهی خواند؟ [ ۳ ]
ابوالحسن جعفری
۰۴ ارديبهشت ۰۲:۰۶
اول : سلام  .

دوم : من دوبار خوندم باز نفهمیدم . :(

پاسخ :

ببین تیزر بود!
تیزر که می‌دونی ینی چی؟
در فرهنگ معین آمده است:«1 - آگهی کوتاه تبلیغاتی که ویژگی های جذاب کالا یا برنامه ای را در تلویزیون به نمایش گذارد، آگهی تبلیغاتی تلویزیونی . (فره ). 2 - صحنة آغازی کوتاه و جالب توجهی از فیلم که معمولاً پیش از عنوان بندی یا همراه با آن برای جلب نظر تماشاچی به نمایش درآید، سرآغاز. (فره ).» 
حالا این تیزر یه متن بود که در آینده می‌گذارم!(یه چیزی تو مایه‌های تیزر متنی! خودم اختراع کردم!) چون هنوز وقت نکرده  متن کامل‌ش رو بنویسم!
ابوالحسن جعفری
۰۴ ارديبهشت ۰۲:۰۹
و این داد هم واسه خودش یه چیزییییه !

مبارک باشه در چهارمین فصلت .

همتیایی .

پاسخ :

:) ممنون!
فــــ . میم
۱۲ تیر ۲۲:۵۴
اولین تلاش‌های ناخواسته مبنی بر پست مدرن - یا سورئال نویسی-.

هر چه از هدفت دورتر شوی بهتر است برای دیوانه بازی؟ اگر هنوز نظرتان مبنی بر همین حرف است،این جمله شرح می‌خواهد...

+ دیوونه کیه؟ عاقل کیه؟ جونور سالم کیه؟

پاسخ :

سلام:)

:))

جمله‌ی عمقی‌ای نبود:) دقیقن سطحی‌ترین معناش بود... و برای خود من در اون موقع صدق می‌نموده:)

پست هم، هم‌این سؤال‌ها را در بر دارد:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
گر تو سری، سرک بکش
بایگانی مطالب







طراح اصلی قالب: عرفان ویرایش‌ شده برای میمای دوست‌داشتنی :)