صفحه‌ی 226

"

سلام...

  برای بار چندم نوشته‌های‌م پرید، به طرز مسخره‌ای!! احتمالن  دوباره بنویسم! به هم‌این خاطر‌ست که من هنوز به کاغذ اعتقاد دارم!

"

برای‌م شعر خواهی خواند؟ [ ۵ ]
بیست و دو
۰۲ تیر ۰۳:۰۹
کجا پرید؟!
مگه میشه؟!

پاسخ :

سلام...

پرید هوا!

آره دیگه در قفس‌ش باز بود!!!

دقیقن خودم هم نفهمیدم چی شد! دکمه‌های کی‌برد این وسط یک حرکت‌هایی زدند! که نصف پاک شد...! بقیه‌ش را هم خودم جانانه پاک کردم!
بای پولار
۰۲ تیر ۰۳:۴۶
دنیای دیجیتال خیلی بی رحمه، خیلی...
هنوز زخم پاک شدن عکسایی که آلبوم خاطرات چند سال شیرین از زندگیم بودند رو همراهم دارم. با اینکه شیش هفت سال هست که از اون ماجرا می گذره...

پاسخ :

سلام...

درک‌تون می‌کنم... .چند تا از فرزندانِ من رو خورده! خیلی بی‌رحمه!
Mr. Moradi
۰۲ تیر ۰۴:۴۴
سلام
یکی دوباری پیش اومده ولی بعد از اون دیگه همیشه به عنوان پیش نویس ذخیره اش میکنم هر چند خطی که مینویسم ...

پاسخ :

سلام....

کارِ خوبی می‌کنی... :))
علی محمدرضایی
۰۲ تیر ۱۰:۱۳
یعنی تو بیان بوده و پریده یا تو کامپیوتر؟
البته فرقی مال من نمی کنه

پاسخ :

سلام...

تو بیان داشتم تایپ می‌کرد، بال زد رفت!
محمد رضا
۰۲ تیر ۱۲:۳۷
خیلی دوست دارم کی بوردتو ببینم!!!!

پاسخ :

سلام...

کی‌بوردم هم خیلی دوس داره تو رو ببینه!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
گر تو سری، سرک بکش
بایگانی مطالب







طراح اصلی قالب: عرفان ویرایش‌ شده برای میمای دوست‌داشتنی :)